ولی دانش آموزان شرکت کننده در المپیاد ملی رویش: این مسابقات نیازمند اطلاع‌رسانی بیشتر است

شیراز (پانا) _ ولی یکی از دانش آموزان شرکت کننده در المپیاد ملی رویش وجود بازی های فکری را برای دانش آموزان امری مهم دانست چرا که آینده سازان جامعه هستند و پرورش فکری آنان کاری ضروری است.

کد مطلب: ۸۰۳۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد
ولی   دانش آموزان شرکت کننده در  المپیاد ملی رویش: این مسابقات نیازمند اطلاع‌رسانی بیشتر است

فاطمه شعبانی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار پانا گفت: با توجه به اینکه آینده مملکت به دست نوجوانان خواهد افتاد هر کاری که برای پرورش فکری آنان انجام شود لازم و ضروری است.

او در خصوص اطلاع‌رسانی‌ المپیاد رویش اظهار کرد: با توجه به اهمیت این مسابقات برای پرورش فکر دانش‌آموزان نیازمند اطلاع رسانی‌های بیشتر است.

این مدیر مدرسه با اشاره به مفید بودن بازی‌های فکری برای دانش آموزان افزود: دانش آموزان می توانند در بازی های فکری سبک زندگی را یاد بگیرند و بازی های فکری به تدریج فکر بچه‌ها را رشد می‌دهد.

وی ادامه داد: نمی‌توان بازی‌های رایانه ای را غیر مفید دانست چه بسا که در میان آنها بازی‌های مفید هم وجود دارد، اما بازی‌هایی هم وجود دارد که به نفع دانش آموزان نیست و موجب انحراف آنان می‌شود.

وی درخصوص تاثیر این بازی‌ها بر روی دانش‌آموزان اظهار کرد: فرزندم از بچگی با بازی‌های فکری خود را سرگرم می‌کرده است و حتی امروز هم بیشتر اوقات فراغت خود را با همین بازی‌ها صرف می‌کند.

این ولی دانش‌آموز در خصوص تمرینات فرزندش برای مسابقات گفت: از یک ماه گذشته که در این مسابقات ثبت نام کرد با وجود درس هایی که دارد در طول روز یک تا دو ساعت از اوقات فراغت خود را برای تمرین این بازی ها قرار داده است.

وی در پایان به عنوان یک مدیر مدرسه با اشاره به اهمیت و تاثیر این بازی ها بر روی فرزندان خواستار قرار گرفتن این گونه برنامه ها در سیستم آموزشی شد.

.

خبرنگار:پوریا کشاورز مؤیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار