رئیس اداره تعاون اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

اختصاص 1340 آموزشگاه جهت اسکان مسافران نوروزی

اصفهان (پانا) _ رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، 1340 آموزشگاه در قالب 13 هزار و 100 کلاس درس به منظور اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

کد مطلب: ۸۰۳۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص 1340 آموزشگاه جهت اسکان مسافران نوروزی

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در جلسه ستاد اسکان نوروزی سال 97 اظهار کرد: از اوایل آبان ماه امسال، برنامه ریزی های متعدد با کارشناسان مختلف جهت برطرف کردن معایب و مشکلات پیش رو و همچنین فراهم کردن زیرساخت های لازم جهت اسکان فرهنگیان در نوروز 97 صورت گرفته است.

وی با اشاره به آمار مدارس در بحث اسکان نوروزی در سال آینده افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، 1340 آموزشگاه در قالب 13 هزار و 100 کلاس درس به منظور اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

امیرپور ادامه داد: 610 آموزشگاه در شهر اصفهان بار اصلی اسکان مسافران نوروزی را بر عهده دارند و نکته قابل توجه اینکه مکان ستاد ناحیه 5 تغییر مکان خواهد داد.

وی عنوان کرد: همه شهرستان ها آمادگی لازم جهت میزبانی از مسافران نوروزی را اعلام کرده اند.

امیرپور در ادامه به رزرو اینترنتی مسافران نوروزی اشاره کرد و افزود: استان اصفهان طی دو سال گذشته رتبه اول را به خود اختصاص داده است. بهترین مدارس را در بحث رزرو اینترنتی قرار داده ایم.

وی گفت: امسال در ستادهای اسکان، سامانه مسافریار در نظر گرفته شده است و مهمانان نوروزی می توانند با استفاده از موبایل خود مسیرهای مورد نظر خود را ردیابی و پیدا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار