در گفت و گو با پانا:

لیوان چینی ورزشی سرگرم کننده برای مغز

شیراز (پانا) - لیوان چینی ورزشی برای مغز است که طبق تحقیقات انجام شده در کشور های مختلف می تواند اختلالات ذهنی و دیکته ای دانش آموزان را از بین ببرد.

کد مطلب: ۸۰۳۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
لیوان چینی ورزشی سرگرم کننده برای مغز

دبیر علمی مسابقات المپیاد ملی رویش در خصوص رشته لیوان چینی در گفت و گو با پانا اظهار داشت: یکی از مسابقات با عنوان رشته لیوان چینی که به عنوان یکی از بازی های اولین روز مسابقات در نظر گرفته شده است بیشترین تاثیر را در فعالیت های ذهنی دانش آموزان دارد.

احمد یزدانی ادامه داد: نسبت به سال گذشته شرکت کنندگان این دوره از سطح کیفی و کمی بهتری برخوردارند و رکورد های بهتری را به ثبت رسانده اند.

وی ادامه داد : لیوان چینی بازی و ورزشی برای مغز است که از ویژگی های آن می توان به کار بردن هر دو دست در بازی نام برد که سبب فعال شدن دو نیمکره مغز می شود و طبق تحقیقات انجام شده در کشور های مختلف می تواند روی اختلالات دانش آموزان در دیکته نویسی و یادگیری تاثیرات مثبت داشته باشد.

وی افزود: رکورد این بازی ها در ایران 10 ثانیه است که ما در این دوره کمترین رکوردی که داشتیم مربوط به 12 ثانیه است که به رکورد ملی نزدیک بوده است.

در ادامه یکی از شرکت کنندگان این رشته توضیحاتی در خصوص نحوه بازی ارائه داد و گفت: این مسابقه 3 مرحله دارد و هر کس بتواند در زمان کمتری این مراحل را به پایان برساند میتواند برنده این بازی باشد.

وی در ادامه در خصوص مزیت های این بازی اظهار داشت: این بازی به دلیل فعال کردن دو نیمکره مغز موجب بهتر شدن نمرات امتحانی شده است.

وی گفت: این بازی به دلیل سرگرمی که برای من ایجاد می کند سبب دور شدن من از فضای مجازی نیز شده است.

خبرنگار: پوریا کشاورز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار