رئیس سازمان دانش آموزی استان فارس گفت:

دانش آموزان شرکت کننده در المپیاد رویش از نخبگان کشورند

رئیس سازمان دانش آموزی استان فارس از اجرا و رعایت قوانین و استاندارد های جهانی بازی های فکری در مسابقات المپیاد ملی رویش خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۳۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان شرکت کننده در المپیاد رویش از نخبگان کشورند

محسن کلاری در گفت و گو با خبرنگار پانا با اشاره به شرکت دانش آموزان از 12 استان خبرداد و گفت: بیش از 1100 نفر از مقاطع ابتدایی و متوسطه در این مسابقات شرکت کردند.

وی با اشاره به برگزاری این مسابقات از 10 الی 12 اسفند ماه در شیراز افزود: این مسابقات در مرحله کشوری و در 12رشته برگزار می شود.

وی با نخبه بر شمردن این دانش آموزان بیان کرد: دانش آموزانی که در این مسابقات شرکت کرده اند جزء موفق ترین ها هستند.

کلاری ابراز داشت: از تمام شرکت کنندگان در تمامی رشته ها 48 نفر به عنوان برگزیده این دوره مسابقات انتخاب می شوند که در مراسم اختتامیه که در روز شنبه 12 اسفند ماه با حضور قائم مقام معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش برگزار می شود از آنان تقدیر به عمل خواهد آمد و جوایز آنان اهدا خواهد شد.

وی همچنین یادآور شد: دانش آموزان برگزیده برای مسابقات جهانی 2018 که در مرداد ماه برگزار خواهد شد به کشور میزبان اعزام خواهند شد.

رئیس سازمان دانش آموزی استان فارس افزود: دانش آموزان دوره ی ابتدایی و متوسطه اول و دوم می توانستند در این مسابقات شرکت کنند که از استان فارس حدود 600 دانش آموز در مرحله استانی شرکت کردند که مسابقات مرحله استانی در کنار مسابقات ملی برای دانش آموزان فارسی برگزار می شود.

وی در پایان از برپایی محلی برای سرگرمی اولیای دانش آموزان شرکت کننده در المپیاد در بیرون از محوطه برگزاری مسابقات خبر داد و بیان داشت: اساتیدی نیز در این مکان در نظر گرفته شده تا بازی ها را به صورت ابتدایی برای آنان آموزش دهند.

خبرنگار: پوریا کشاورز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار