تجلیل از مربیان تربیتی و فعالان عرصه تربیت ناحیه یک سنندج

همزمان با هشتم اسفند ماه سالروز تاسیس امور تربیتی و با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان، از مربیان تربیتی و فعالان عرصه تربیت ناحیه یک سنندج تجلیل شد.

کد مطلب: ۸۰۲۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از مربیان تربیتی و فعالان عرصه تربیت ناحیه یک سنندج

به گزارش خبرنگار پانا کردستان، همزمان با هشتم اسنفد ماه سالروز تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی و با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج، معاونین، کارشناسان و جمعی از مسئولین شهرستان، همایش بزرگ مربیان امور تربیتی و آیین گرامیداشت 8 اسفند، در کانون امام خمینی (ره) برگزار شد .

سید فواد حسینی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج در این مراسم با تبریک روز امورتربیتی و هفته تربیت اسلامی، به بیان اهمیت ساحت تربیتی در سند تحول بنیادین پرداخت و گفت: هدف غایی آموزش و پرورش در نظام جمهوری اسلامی ایران رسیدن به حیات طیبه است.

حسینی اظهارداشت: نگذاریم کوچک ترین خللی در برنامه های پرورشی و تربیتی بوجود بیاید و متولیان تربیت در مدارس به رویکردهای آموزش و پرورش در خصوص برنامه های فرهنگی وتربیتی موجود اهتمام ورزند .

وی ادامه داد: رویکرد جدی و جدید وزارت آموزش و پرورش با حذف آزمون ها از مدارس ابتدایی و حذف کتب های غیر درسی از برنامه آموزشی مدارس، فضای بیشتری را برای پرورش و تربیت دانش آموزان مهیا ساخته و این فرصت را باید غنیمت شمرد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج مشارکت دانش آموزان در مراسمات و تشکل های دانش آموزی را باعث افزایش تعهد و روابط اجتماعی آن ها دانست و گفت: در تمام کشور های دنیا پرورش مکمل آموزش می باشد که باید این دو بال در کنار هم و باهم به مسیر ادامه دهند .

حسینی گفت: با حذف آزمون ها زمینه فعالیت های ورزشی و پرورشی در مدارس فراهم گردیده و مدیرا ن و معاونین و مربیان پرورشی به این مهم توجه نمایند و به گفته مقام رهبری این نهالی که شهیدان رجایی و باهنر کاشته اند تبدیل به یک درخت تنومندی شود که بتوان با توسعه و ترویج فعالیت های پرورشی به اهداف اصلی نظام برسیم.

در ابتدای مراسم قادری معاون پرورشی ناحیه یک سنندج نیز هفته امور تربیتی را به همکاران حوزه خود تبریک گفت و بر تربیت دانش آموزان در فضای اسلامی تاکید کرد.

در پایان این همایش از مربیان و معاونین پرورشی ناحیه تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است در این مراسم باشکوه که با هنرمندی دانش آموزان ناحیه یک همراه بود دبیرستان ریحانه با گروه سرود زیبای خود، دبستان غیردولتی فاطمیه با اجرای مراسم استقبال و سپاس مربی و دبستان عدالت نایسر با اجرای سرود زینت بخش این همایش بزرگ بودند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار