طلای سنگین وزن کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به بهنام مهدی زاده رسید

اسلامشهر (پانا) - بهنام مهدی‌زاده قهرمان سنگین وزن کشتی فرنگی آسیا و دلاور مرد اسلامشهری با غلبه بر تمام رقبا و پیروزی در مسابقه فینال در بیشکک قرقیزستان به مدال طلا دست یافت.

کد مطلب: ۸۰۲۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد
طلای سنگین وزن کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به  بهنام مهدی زاده رسید

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران در جریان رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان ،نمایندگان کشورمان در اوزان 55، 63، 77، 87 و 130 کیلوگرم به مصاف حریفانشان رفتند که بهنام مهدی‌زاده با غلبه بر تمام رقبا و پیروزی در فینال به مدال طلا دست یافت .

در وزن 130 کیلوگرم بهنام مهدی‌زاده قهرمان اسلامشهری در دور نخست موفق شد سونودا از ژاپن را با نتیجه 9 بر صفر مغلوب کند ودر دور دوم هم با نتیجه 5 بر صفر ناوین از هند را شکست داد و گام به نمرحله یمه‌نهایی گذاشت و در این مرحله نیز با نتیجه 6 بر 4 ژیائومینگ نای از چین را شکست داد و فینالیست شد .

وی در دیدار پایانی با نتیجه 3 بر یک مقابل مامیجان عبداله‌یف به برتری دست یافت و قهرمان آسیا شد.

شایان ذکر است ،در این راستافرماندار اسلامشهردر پیامی کسب مقام قهرمانی آسیا توسط دلاور مرد اسلامشهری بهنام مهدیزاده را به مردم غیور ایران اسلامی و جامعه ورزش کشور و مردم اسلامشهر و خانواده وی تبریک گفت و از این شیر مرد ایرانی که با غیرت و شجاعت مثال زدنی و کسب مقام در میادین ورزشی دل هر ایرانی را شاد می کند ،صمیمانه قدر دانی نمود.

/خبرنگار:فاطمه قدم زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار