مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی خبر داد:

برگزاری همایش نیروگاه های خورشیدی برای کارخانجات صنعتی خراسان جنوبی

بیرجند(پانا) ـ مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی از برگزاری همایش تبیین ضرورت و ارزیابی راهکارهای احداث نیروگاه خورشیدی برای کارخانجات و واحدهای صنعتی استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۲۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش نیروگاه های خورشیدی برای کارخانجات صنعتی خراسان جنوبی

عباس جرجانی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی اظهار داشت: این همایش با هدف بهره گیری حداکثری از مزایای قرارداد 20 ساله خرید تضمینی برق وزارت نیرو در مرکز استان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این همایش که در راستای توسعه فرهنگ استفاده بهینه و سودمند از منابع انرژی های پاک و تجدید پذیر و با هدف توجیه مدیران واحدها و کارخانجات صنعتی استان جهت بهره گیری از فرصت و سرمایه موجود در جهت کسب منافع اقتصادی از محل احداث نیروگاه های خورشیدی در کارخانجات صنعتی برگزار شد،

"شرکت مهندسی بهینه سازی انرژی ژرفانیر" از شرکت های حوزه تخصصی نیروگاه های خورشیدی مستقر در مرکز خدمات و فناوری کسب و کار شهرک صنعتی بیرجند است.

این شرکت با بهره گیری از مجوزهای سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی مبادرت به ارائه مشاوره تخصصی رایگان به واحدها و مراکز صنعتی ، اداری و کشاورزی استان در زمینه احداث نیروگاه های خورشیدی و نیز بهینه سازی انرژی می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار