تیم فوتسال انوشه نوش آباد قهرمان المپیک کشوری نونهالان شد

کاشان ( پانا)- مدیر باشگاه انوشه نوش آباد گفت: تیم فوتسال انوشه که به نمایندگی از شهرستان کاشان در مسابقات کشوری فوتسال رده سنی زیر 12 سال شرکت کرده بود، عنوان قهرمانی کشور را برای دومین بار تصاحب کرد.

کد مطلب: ۸۰۱۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد
تیم فوتسال انوشه نوش آباد قهرمان المپیک کشوری نونهالان شد

علی اصغر لطیفی در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد:این مسابقات، با حضور تیمهایی از پنج استان ایلام ، خوزستان ، لرستان ، مرکزی ، اصفهان از روز سوم اسفند به میزبانی شهرستان دزفول برگزار شد.

به گفته وی، درگروه اول تیم انوشه نوش آباد باتیمهای پایه سازان ساوه، وحدت ازنا، معراج لرستان ، پرسپولیس دزفول و ایلام هم گروه بودکه توانست با کسب دو پیروزی درمقابل ساوه و وحدت ازنا و تحمل دو شکست درمقابل لرستان و دزفول به عنوان تیم سوم گروه خود به مرحل یک هشتم نهایی راه پیداکند.

وی افزود: تیم انوشه نوش آباد، در مرحله حذفی توانست با شکست تیم سامان دلیجان که تیم دوم گروه دوم بود به مرحله نیمه نهایی بازیها راه پیدا کند و درمرحله نیمه نهایی به مصاف نماینده ساوه رفت و با پیروزی دراین بازی به فینال مسابقات راه پیداکرد .

وی اظهار داشت: دیدار نهایی این مسابقات، بین تیمهای انوشه نوش آباد و ذوالفقار افوس هر دو از استان اصفهان برگزار شد که درپایان بازی دوتیم به تساوی یک بر یک رسیدند ولی درضربات پنالتی نماینده کاشان توانست با نتیجه ۴ بر ۲ نماینده افوس اصفهان را شکست داده و به عنوان قهرمانی این مسابقات برسدو تیم پایه سازان ساوه نیز مقام سوم را کسب کرد.

مدیر باشگاه انوشه نوش آباد تاکید کرد: این تیم در حالی در مسابقات شرکت کرد که به دلیل مشکلات مالی، قصد انصراف از حضور در مسابقات را داشت اما حمایت هئیت فوتبال کاشان، شرکت فرش سیزان نوش آباد و جمعی از نیکوکاران حامی ورزش با کمترین امکانات به مسابقه پرداختیم.

لطیفی گفت: تیم های پایه به ویژه در شهرستان ها با مشکلات فراوانی روبرو هستند و نیاز به حمایت مالی دارند که از توان مالی بازیکنان شهرهای کوچکی مثل نوش آباد خارج است، بنابراین مسوولان باید از آن حمایت کنند.

در این دوره از مسابقات، مهدی یوسفیان ، ابوالفصل مجیدی ،امیر حسین امانی پور ، ابوالفضل صانعی نژاد ، محمد هادی اسماعیل زاده ، سید علی عمارتی ، سید علی نافعی ، سید علیرضا علوی ، ابوالفصل چاوشیان، محمد امین علوی ، حسین ذوالفقار پور ، محمد جواد شریعتی و ابوالفضل چراغ سپهر برای تیم انوشه نوش آباد بازی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار