بلیت شهرآورد در دسترس نیست؛ شاهکار مدیران استقلال در آستانه دربی

تهران (پانا) – در حالی که سه روز تا آغاز شهرآورد 86 پایتخت زمان باقی است، سیستم بلیت فروشی این دیدار در ابهام قرار دارد.

کد مطلب: ۸۰۱۹۶۰
لینک کوتاه کپی شد
بلیت شهرآورد در دسترس نیست؛ شاهکار مدیران استقلال در آستانه دربی

عصر پنجشنبه تیم‌های پرسپولیس و استقلال در شرایطی باید دربی 86 پایتخت را برگزار کنند که هواداران این تیم برای تهیه بلیت بازی در ابهام به سر می‌برند.

در حالی که روز گذشته خبری در فضای مجازی منتشر شده بود که بلیت بازی از امروز در شعب موسسه مالی کوثر به فروش می‌رسد اما امروز این موسسه با انتشار اطلاعیه‌ای این موضوع را تکذیب کرد تا هواداران از مراجعه به شعب موسسه برای دریافت بلیت بازی خودداری کنند.

در دربی رفت که باشگاه پرسپولیس میزبان بود بلیت فروشی در شعب این موسسه انجام شد اما در دربی برگشت که استقلال میزبان است تا به این لحظه خبری درباره نوع بلیت فروش مطرح نشده است.

با اعلام نشدن زمان پیش فروش بلیت این بازی به نظر می‌رسد مدیران باشگاه استقلال فوتبال ایران را به ده سال قبل برگشت خواهند داد. جایی که بلیت فروشی دربی در ورزشگاه آزادی انجام می‌شد و از نیمه‌های شب ازدحام جمعیت برای دریافت بلیت مقابل وروردی‌ها ورزشگاه صورت می‌گرفت.

این سردرگمی در شرایطی خواهد بود که روز پنجشنبه اینفانیتنو رئیس فیفا مهمان دربی خواهد بود و هر نوع بی نظمی می تواند وجهه بدی پیش چشم او ایجاد کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار