چهارمین یادواره شهدای دانش آموز دبیرستان شهیده سهام خیام بوشهربرگزار شد

بوشهر ( پانا ) چهارمین یادواره شهدای دانش آموز دبیرستان شهیده سهام خیام بوشهر روز یکشنبه برگزار شد .

کد مطلب: ۸۰۱۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد
چهارمین یادواره شهدای دانش آموز دبیرستان شهیده سهام خیام بوشهربرگزار شد

یکی از فرماندهان جنگ های نامنظم دوران دفاع مقدس در دبیرستان شهیده سهام خیام بوشهر گفت: شهیدان و خانواده های آنان آبروی این سرزمین هستند و برگزاری یادآوره های شهدا باعث بقای نظام می شود.

منصور زارعی افزود: دفاع مقدس مجموعه ای از ایثارگری ها و جانفشانی های مردم ایران و نیروهای مسلح در برابر هجوم رژیم بعث صدام بود.
وی اضافه کرد: خانواده شهدا هویت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور به شمار می رود.
زارعی تصریح نمود : جوانان آن روزگار با غیرت و شجاعتی که داشتند برای حفظ انقلاب اسلامی و تامین امنیت مردم از جان خود گذشتند.
وی تاکید کرد: امنیت، اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی را مدیون خون و ایثارگری های شهدا، جانبازان و خانواده های آنان هستیم.

مدیر دبیرستان شهیده سهام خیام نیز گفت: هدف از برگزاری یادواره شهدا انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان و تجلیل از خانواده شهدا و تجدید میثاق با شهدای دانش آموز و آرمان های شهدا میباشد .
بتول هوشنگی افزود: تلاش می شود در این یادواره ها جوانان و نوجوانان با هدف های شهدا که با نثار جان خود از تمامیت ارضی کشور محافظت کردند، آشنا شوند.
در این مراسم از خانواده های معظم شهدای دانش آموز محمد رضا شجاعی، علی هوشنگی و علی نکیسا با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار