حوزه هنری مرجع مناسب برای حضور هنرمندان است

ایلام ( پانا ) - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، گفت: حوزه هنری در مسیر خود و در تعامل با حوزه فرهنگ و هنریک مرجع مناسب برای حضور هنرمندان است.

کد مطلب: ۸۰۱۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد
حوزه هنری مرجع مناسب برای حضور هنرمندان است

عمران خودآموز، در دیدار با مدیر حوزه هنری ایلام، اظهار کرد: تعامل ویژه‌ در دوره مدیریت نیاکان با حوزه‌ هنری استان صورت گرفته که در دوره مدیریت جدید این مسیر نیز ادامه دارد.

وی، بابیان اینکه نهادهای فرهنگی درنهایت یک رسالت مشترک را عهده‌دار هستند، افزود: شاید تقسیم‌کار صورت گرفته باشد اما ادارات فرهنگی درنهایت یک مسیر مشترک را طی می‌کنند.

خودآموز، یادآور شد: حوزه هنری رسالت بزرگی را بر عهده دارد و نقش بسزایی در تصمیمات فرهنگی هنری استان ایفاء نموده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، با اشاره به اینکه از جزیره ایی بودن برنامه‌ها خودداری شود، افزود: با برگزاری نشست‌های مشترک و تعامل بیشتر در جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری هدفمندتر گام برداریم.

مدیر حوزه هنری ایلام، نیز با آرزوی موفقیت برای مدیریت جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، برنامه‌ریزی‌های مدون و مستمر را راهی برای ارتقاء فرهنگ و هنر استان دانست.

محمدعلی قاسمی، خواستار توجه ویژه مسئولان در خصوص اعتبارات فرهنگی هنری شد و الفبای بهره‌گیری از امکانات هر استان را بحث فرهنگ عنوان کرد.

وی اظهار کرد: حوزه فرهنگ دارای شاخصه‌های مشخصی است و باید بر اساس این شاخصه‌ها در این مسیر گام برداشت.

مدیر حوزه هنری ایلام، ابراز امیدواری کرد، باهم اندیشی و تعامل، بستر لازم برای حضور هنرمندان و ارائه فعالیت‌های فرهنگی هنری بیش‌ازپیش فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار