‍ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد:

حل مشکل فضای آموزشی مهرشهر بامشارکت آستان قدس

بیرجند (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: با سفر مدیر عامل بنیاد فرهنگی و دو معاون آستان قدس رضوی و بازدید میدانی و آشنایی آنان با مشکل فضاهای آموزشی‌ بیرجند در خصوص احداث و تکمیل مجتمع آموزشی شهرک مهرشهر قول مساعد دادند.

کد مطلب: ۸۰۱۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد
حل مشکل فضای آموزشی مهرشهر بامشارکت آستان قدس

عباس لامعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی صبح امروز با اشاره به بازدید معاونین آستان قدس از مجتمع در حال احداث هیات طیبه مهر شهر گفت: این مجتمع در زمینی به مساحت بیش از 10 هزار متر مربع و زیر بنای 7 هزار و 500 متر مربع توسط اداره کل نوسازی مدارس استان در حال احداث است که قریب 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

وی با بیان این که کنون بیش از 3 میلیارد و 800 میلیون تومان برای احداث آن هزینه شده است ، از نیاز مهر شهر به یکصد کلاس درس خبر داد و اضافه کرد: مدیر عامل بنیاد فرهنگی آستان قدس رضوی در معیت معاونین آموزشی بنیاد فرهنگی رضوی و فنی و عمرانی آستان قدس در بازدید از زمین آموزشی مهرشهر، برای احداث یک مجتمع آموزشی بزرگ دیگر در این شهرک قول مساعد دادند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی تصریح کرد: قرار است این مجتمع در زمینی به مساحت 11 هزار و 200 متر مربع احداث شود که با احداث و تکمیل این دو مجتمع، دانش آموزان دختر و پسر شهرک مهر شهر بیرجند در دوره های ابتدایی و متوسطه اول از مزایای آن بهره مند می شوند.

لامعی افزود: نقشه احداث این مجتمع توسط مهندسین اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز استان خراسان جنوبی، طراحی شده و به منظور بررسی و تأیید تحویل مهندسین آستان قدس رضوی شده است.

گفتنی است آقایان فخریان، ظریف و اکبری مدیر عامل و معاونین آموزشی و فنی و عمرانی آستان قدس رضوی قبل از بازدید میدانی با استاندار خراسان جنوبی دیدار و گفتگو کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار