سوءاستفاده از نام خانواده شهدا برای ورود به اماکن ورزشی شهرداری

تهران (پانا) - عضو شورای شهر تهران گفت گزارشاتی به دست رسیده است که افراد بدون پرداخت هیچ مبلغی از امکانات ورزشی شهرداری استفاده می‌کنند و هیچ کنترلی روی ورود و خروج به این مراکز وجود ندارد و برخی به اسم خانواده شهدا وارد می‌شوند.

کد مطلب: ۸۰۰۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
سوءاستفاده از نام خانواده شهدا برای ورود به اماکن ورزشی شهرداری

در چهل و هفتمین جلسه شورای شهر تهران پیشنهاد کمیسیون اجتماعی و فرهنگی در رابطه با کاهش 16.5 میلیارد تومانی سقف درآمدهای سازمان ورزش رای نیاورد.

حجت نظری، عضو شورای شهر تهران در دفاع از این پیشنهاد گفت: این سقف درآمدی بی‌شک محقق نخواهد شد و فقط با افزایش آن به جامعه فشار می‌آوریم.

مرتضی الویری به عنوان مخالف این پیشنهاد گفت: گزارشاتی به دست ما رسیده است که افراد بدون پرداخت هیچ مبلغی از این امکانات ورزشی استفاده می‌کنند. هیچ کنترلی روی ورود و خروج به این مراکز وجود ندارد و برخی به اسم خانواده شهدا وارد می‌شوند. این افزایش درآمد در ردیف بودجه در راستای انضباط بخشی است.

نظری در واکنش به اظهارات الویری تاکید کرد: افزایش ردیف درآمدی منجر به انضباط‌بخشی نمی‌شود.

حق‌شناس، رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی به عنوان موافق طرح با بیان اینکه گزارشاتی که الویری مطرح می‌کند، دقیق نیست، گفت: کمیسیون برنامه و بودجه 15 میلیارد به پیشنهاد شهرداری اضافه کرده است تا شهرداری به عنوان عوارض دریافت کند این تصمیم شما به معنای افزایش 300 درصدی هزینه‌های مردم است.

او ادامه داد:‌ مردم تهران هزار مشکل دارند از آلودگی هوا، چاقی، ترافیک و سرطان گرفته تا هزار مشکل دیگر به همین دلیل سلامت مردم اهمیت دارد.

هاشمی رئیس شورا در واکنش به اظهارات حق‌شناس گفت: البته چاقی را ما ایجاد نکرده‌ایم.

با این حال حق‌شناس به اظهارات خود ادامه داد و گفت: سازمان ورزش‌ تنها جایی است که مردم تا حدودی از عملکرد شهرداری رضایت داشته و از آن استفاده می‌کنند نتیجه این افزایش درآمد، افزایش تعرفه و پول اضافه گرفتن از مردم است و این درآمد قابلیت تحقق ندارد.

هاشمی، رئیس شورا با تاکید بر اینکه افزایش درآمد به معنای افزایش تعرفه استفاده از سازمان‌های ورزشی نیست، گفت: بر اساس اصول مارکتینگ با افزایش سانس‌ها می‌توان درآمد را افزایش داد.

در ادامه حجت نظری پیش از رای‌گیری با تاکید بر اینکه نگاه مارکتینگ در شهرداری وجود ندارد، گفت:‌ نگاه درآمدزایی است و این ردیف درآمدی محقق نخواهد شد.

در انتها این پیشنهاد کمیسیون اجتماعی و فرهنگی مبنی بر کاهش سقف درآمدهای سازمان ورزش‌ها در صحن به رای گذاشته شد و به تصویب نرسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار