مرحله دوم آزمون پیشرفت تحصیلی پایه ششم ابتدایی در مدارس استان اردبیل برگزار شد

خبرگزاری پانا: مدیر كل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: مرحله دوم آزمون پیشرفت تحصیلی پایه ششم ابتدایی با شركت 17500 نفر در 1365 كلاس در مدارس ابتدایی استان برگزار شد.

کد مطلب: ۷۷۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانااحمد محمودزاده در جریان بازدید از برگزاری این آزمون در اردبیل افزود: اهداف این آزمون سنجش میزان اطلاعات دانش آموزان در مورد محتوای كتاب های درسی و بررسی مشكلات و نارسایی های احتمالی، تقویت نقاط قوت و مقایسه علمی مناطق آموزشی 19 گانه استان از حیث شیوه تدریس معلمان، مدیریت مدارس و آمادگی نسبی دانش آموزان برای حضور در آزمون های پایانی سال تحصیلی، ورودی استعدادهای درخشان و نمونه دولتی و آشنایی دانش آموزان با سؤالات تستی می باشد.

وی تصریح كرد: انتظار می رود در این نوع آزمون ها دانش آموزان، اولیای گرامی، همكاران اجرایی مدارس و معلمین بزرگوار همكاری لازم را جهت پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی مدارس داشته باشند.
مدیركل آموزش و پرورش استان خاطر نشان كرد: این آزمون كاملاً استاندارد بوده و با همكاری و همفكری گروه های درسی آموزشی اداره كل به صورت متمركز طراحی شده است كه پس از بررسی و تجزیه و تحلیل نتایج این آزمون، برنامه های كوتاه مدت و میان مدت برای دانش آموزان و معلمین، فرهنگیان و مدیران بر اساس نتایج خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار