قائم مقام وزیر و مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس خبر داد:

کسب مقام دوم استان فارس در حوزه های مختلف وزارت راه و شهرسازی در کشور

خبرگزاری پانا: قائم مقام وزیر و مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس گفت: استان فارس در شاخص های کلی وزارت راه و شهرسازی مقام دوم کشوری را کسب کرد.

کد مطلب: ۷۴۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، هوشنگ عشایری با اعلام این خبر، افزود: در نشستی که با حضور تمامی مدیران کل راه و شهرسازی استان های کشور و به ریاست مقام عالی وزارت راه و شهرسازی برگزار شد نتایج ارزیابی های این وزارت خانه در حوزه های مختلف اعلام شد که به موجب آن استان فارس مقام دوم را کسب کرد.


وی ادامه داد: پروژه های مهر ماندگار، ایمنی سازی محورها در راستای کاهش تلفات و تصادفات، رفع نقاط پر حادثه، اجرای مصوبات شورای عالی فنی، اجرای مصوبات سفرهای استانی، پروژه های مسکن مهر، آسفالت راه های روستایی، رعایت مشخصات فنی راه ها، سامانه سبا(ثبت اطلاعات پروژه های راهسازی) از جمله شاخص هایی بودند که در این ارزیابی استان ها را مورد سنجش قرار دادند.


عشایری همچنین گفت: جایگاه استان فارس به عنوان یکی از پهناورترین استان ها که دارای پتانسیل های زیادی در بخش های مختلف است در ارزیابی های وزارت راه و شهرسازی نیز مطلوب است.


قائم مقام وزیر و مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس در پایان نیز خاطرنشان کرد: تلاش همه کارکنان این اداره کل به همراه تعاملی که مابین مدیران این دستگاه با دیگر مدیران استان، وزارت راه و شهرسازی و از همه مهم تر پل ارتباطی که با مردم داریم در نهایت باعث کسب این عنوان شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار