مدیر کل زندانهای استان خراسان جنوبی گفت:

زندانبانی شغلی مقدس و پر استرس است

مدیر کل زندانهای استان خراسان جنوبی به همراه روسای ستادی اداره کل به مدت بسیت چهار ساعت در زندان شهرستان طبس حضور یافت و فعالیتهای این زندان را مورد تحلیل و بررسی قرار داد .

کد مطلب: ۷۱۳۳۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی , علی هاشمی مدیر کل زندانهای استان در این بازدید و در جلسه ای که برای هم اندیشی و رفع مشکلات زندان طبس برگزار شد گفت: زندانبانی شغلی مقدس و پر استرس است که با عشق و علاقه می توان به اهداف والای سازمان که مهمترین آن اصلاح و تربیت است دست یافت .

علی هاشمی گفت :درزندانبانی اسلامی تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی بسیار مهم است و باید به درستی انجام شود .

مدیر کل زندانهای استان گفت :نظم انضباط منتج به ایجاد امنیت می شود و لذا در زندانبانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

وی با تاکید بر اهمیت استفاده از فن آوری اطلاعات گفت : ثبت برنامه های اجرا شده در نرم افزار های تعریف شده از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید به روز و بدرستی ثبت شود .

هاشمی از مددکاری به عنوان خطیر ترین بخش زندانبانی یاد کرد و افزود : اگر مددکاران وظایف خود را به درستی انجام دهند بسیاری از مشکلات زندانیان مرتفع می شود وباعث می شود زندانیان با روحیه ای مضاعف در برنامه های اصلاحی و تربیتی شرکت کنند.

مدیر کل زندانهای استان از یگان حفاظت به عنوان مهمترین واحد تامین کننده امنیت در زندانها یاد کرد و گفت : تلاش شبانه روزی کارکنان یگان حفاظت میتواند راه را برای اصلاح رفتار زندانیان هموار کند .

هاشمی تصریح کرد : هدف اصلاح و تربیت زندانیان است و همه واحد ها باید دررسیدن به این هدف والا وظایف خود را به درستی انجام دهند.

خبرنگار پانا : مصطفی آواره

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار