برگزاری جلسه شورای اداری آموزش و پرورش ورامین

ورامین (پانا)-جلسه شورای اداری آموزش و پرورش ورامین با حضور مدیر منطقه و اعضای شورای معاونین در نماز خانه اداره برگزار شد.

کد مطلب: ۷۱۲۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران،با حضور امیر محمدی مدیر آموزش و پرورش ، اعضای شورای معاونین و کارکنان این مدیریت ، شورای اداری آموزش و پرورش ورامین تشکیل جلسه داد .

در این جلسه ابتدا مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورامین ضمن عرض تبریک فرارسیدن سی نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر گفت : شما همکاران اداری سرمایه های ما هستید ومن درروز های آخر سال 96وظیفه خود می دانم از تلاش و همت شما همکاران اداری به منظور فعالیت های یک ساله وکسب توفیقات بدست آمده به ویژه رتبه عالی پروژه مهردر استان در طول سال تحصیلی تقدیر نمایم .

وی همچنین در قسمتی از بیانات خود از همه همکاران خواست ضمن مشورت و همکاری باهمدیگر در پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی آموزش و پرورش ،به ویژه آموزش و پرورش شهرستان ورامین با برنا مه ریزی دقیق در جهت رشد و ارتقا ء سیستم به مانند سال گذشته حرکت کنند.

محمدی با تاکید و هشدار براستفاده از پیام رسان تلگرام برای تبادل اطلاعات در سطح اداری و مدارس افزود : استفاده از کانال های تلگرام برای اطلاع رسانی امور اداری و مدارس ممنوع است .

مدیر آموزش و پرورش ورامین ادامه داد : طبق مواد 731 و 733 قانون مجازات اسلامی، بکارگیری شبکه های اجتماعی خارجی نظیر تلگرام و... برای اشتراک گذاری اطلاعات سازمانی، اطلاع رسانی و انجام امور اداری ممنوع می باشد .

شایان ذکر است ،در این جلسه از فرحناز مهدی آزاد معاون پژوهش آموزش و پرورش ورامین به عنوان برگزیده فراخوان تجارب مدیریتی زنان در سطح کشوری تقدیر شد.

/خبرنگار:مریم باصحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار