مديركل انجمن اوليا و مربيان آموزش و پرورش خبر داد:صدور و اعطای1370 گواهینامه به مدرسان آموزش خانواده

تهران (پانا) - مديركل انجمن اوليا و مربيان وزارت آموزش وپرورش از صدور و اعطای 1370 فقره گواهینامه به مدرسان آموزش خانواده خبر داد.

کد مطلب: ۷۱۲۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، نورعلي عباسپور با اشاره به اهميت و ضرورت آموزش اولياي دانش‌آموزان و در راستاي عملياتي نمودن فرمايش مقام‌معظم‌رهبري (مدظله‌العالي) مبني بر ترويج سبك زندگي ايراني ـ اسلامي و با استناد به مفاد مندرج دربند چهارم فصل ششم اهداف عملياتي و راهكارهاي سند تحول بنيادين آموزش و پرورش، دفتر انجمن اوليا و مربيان در شهريورماه 1396 اقدام به برگزاري آزمون مدرسان آموزش خانواده از طريق ايجاد سامانه و ثبت نام اينترنتي کرد.
وی افزود: در اين آزمون كه كليه‌مراحل آن اعم از ثبت نام، دريافت مدارك، اخذ آزمون،تصحيح سؤالات و اعلام نتايج آن به صورت الكترونيكي انجام شد، تعداد 4700 نفر از فرهنگيان و اساتيد دانشگاهي داراي مدارك كارشناسي ارشد و دكترا بودند، شركت کردند.
مدیرکل انجمن اولیا ومربیان خاطرنشان کرد: از بين افراد مذکور تعداد 1370 نفر پس از گذراندن مراحل جذب، آزمون كتبي ، مصاحبه تخصصي و همچنين گذراندن دوره آموزشي بدو ورود (اوليه)؛ به مدّت 32 ساعت، به عنوان مدرس آموزش خانواده، موفق به اخذ گواهينامه مدرس آموزش خانواده در سطح استانها و شهرستانهاي سراسر كشور شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار