فرمانده نیروی انتظامی قدس: از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی می کنم

شهر قدس (پانا) - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قدس گفت: قطعاً مردم عزیز ما به نظام خود و به پیروزی انقلاب اسلامی افتخار می کنند و هر سال به ویژه سال جاری، با حضور پرشور خود در این راهپیمایی توجه استکبار جهانی را به خود جلب نمودند.

کد مطلب: ۷۱۱۷۷۷
لینک کوتاه کپی شد

شاهپور فلاحی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قدس ،درحاشیه مراسم راهپیمایی 22بهمن ،در گفت و گو با خبرنگار پانا شهرستانهای تهران گفت: مردم عزیز ما به نظام خود و پیروزی انقلاب اسلامی افتخار می کنند و امسال هم مانند سال های گذشته در راهپیمایی حضور یافتند.

وی در ادامه این راهپیمایی را نمادی از اتحاد میان همه اقشار اجتماعی دانست و افزود: این راهپیمایی نماد همبستگی و اتحاد همه اقشار مردمی است که می خواهند به دشمن بگویند ما متحد هستیم و تا پای جان پشت انقلاب اسلامی ایران ایستاده ایم .

فلاحی اقدامات انجام داده شده توسط ناجا که تاکنون برای حفظ انقلاب اسلامی ایران انجام شده را تشریح کرد و گفت: ناجا از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در ایجاد امنیت نقش پررنگی داشته و در تمام صحنه ها حضور یافته تا امنیت را برای مردم فراهم کند و همچنین برنامه هایی هم در خصوص فرهنگ سازی انجام داده است .

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قدس، بار دیگر از طرف خود و همکارانش در نیروی انتظامی، سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و از تمامی عزیزان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن صمیمانه تقدیر کرد و از خداوند متعال خواستار توفیق الهی شد .

/خبرنگار:پردیس سهیلی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار