مدیرکل آموزش‌وپرورش ایلام

حذف آزمون‌های ورودی مدارس دوره ابتدایی گامی مهم در راستای سند تحول بنیادین است

ایلام (پانا) - مدیرکل آموزش‌وپرورش ایلام ایجاد نشاط در دانش‌آموزان ، کاهش هزینه‌ی تحصیلی خانوارها ، بهره‌مندی بیشتر دانش‌آموزان از محیط زندگی و مدرسه ، تقویت معاشرت‌های اجتماعی و روحیه‌ی خلاقیت و نوآوری و برچیده شدن نگاه طبقاتی به مدارس را از ثمرات این تصمیم دانست.

کد مطلب: ۷۱۱۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد

علی بیرانوند ، مدیرکل آموزش‌وپرورش ضمن ابراز خرسندی و استقبال از تصمیم شجاعانه ی وزیر محترم آموزش و پرورش در خصوص حذف آزمون های ورودی مدارس نمونه دولتی ، تیز هوشان و...در دوره ابتدایی ، آن را گامی مهم و مثبت در راستای سند تحول بنیادین دانست.

وی اظهار کرد از زمانی که وزیر آموزش و پرورش دستور حذف آزمون های دوره ی ابتدایی را صادر کرد بسیاری از اولیای دانش آموزان ،مربیان مدیران و صاحب نظران حوزه ی تعلیم و تربیت در استان ایلام ضمن برقراری ارتباط با اداره کل ، از تصمیم خردمندانه ی وزیر حمایت کردند.

بیرانوند ایجاد نشاط در دانش آموزان ، کاهش هزینه ی تحصیلی خانوارها ، بهره مندی بیشتر دانش آموزان از محیط زندگی و مدرسه ، تقویت معاشرت های اجتماعی و روحیه ی خلاقیت و نو آوری و برچیده شدن نگاه طبقاتی به مدارس را از ثمرات این تصمیم دانست و ابراز امیدواری کرد در آینده ی نه چندان دور با اقداماتی شجاعانه شاهد حذف کامل آزمون های ورودی در تمام دوره ها باشیم و زمینه حذف کنکور را فراهم نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار