آیت الله حسینی بوشهری: ملت ایران با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن، ابرقدرت ها را خجالت زده می کند

قم (پانا) - امام جمعه موقت قم گفت: ملت همیشه در صحنه ایران با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن، ابرقدرت‌ها و دشمنان انقلاب را خجالت زده می‌کند.

کد مطلب: ۷۱۱۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد

آیت الله حسینی بوشهری امام جمعه موقت قم در خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک نعمت بزرگ الهی است و در طول انقلاب مردم انقلابی ثابت کردند هیچ ابرقدرتی توانایی مقابله با این انقلاب را ندارد..

وی ادامه داد: در دهه فجر خداوند دست کافران را رد کرد تا مومنان و مسلمانان احساس آرامش کنند و ملت ما با اعتقاد و توکل به خدا توانست به این پیروزی برسد.

وی تصریح کرد: دشمن می‌خواهد به انقلاب لطمه بزند و اذهان عمومی را نسبت به انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن منحرف کند، بی‌شک ملت همیشه در صحنه ایران با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن، ابرقدرت‌ها و دشمنان انقلاب را خجالت زده می‌کند.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان این که آنچه تاکنون از دست دشمنان برآمده انجام داده و باز هم انجام می دهند، گفت: دشمن با ترور، کودتا، جنگ تحمیلی، جنگ نرم و تحریم درصدد از بین بردن انقلاب بوده و هست و این توطئه ادامه دارد.

وی افزود: به کوری دشمنان امید در جامعه اسلامی همچنان زنده و بالنده است، جهت گیری انقلاب اسلامی عوض نشد و آرمان های انقلاب محفوظ ماند، پیشرفت در عرصه های گوناگون و دانش های مهم مانند هسته ای دنیا را دچار بهت و ناباوری کرده است، همه دستاوردها در شرایط سختی مانند تحریم توسط فرزندان برومند ملت انجام شده است.

امام جمعه موقت قم در خطبه اول خود به معیار های امر به معروف پرداخت و گفت: هرآنچه موجب عزت انسان مومن می شود، از مصادیق معروف است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) فرمود: مومنان باید عزت مند زندگی کنند زیرا خداوند همه چیز را به خودشان واگذار کرده است مگر اینکه یک مومن در جامعه احساس ذلت کند .

آیت الله حسینی بوشهری در پایان سخنان خود تاکید کرد: خداوند سر چشمه حقیقی عزت است و مال و قدرت وشهرت مایه عزت نیست.

/ علی باریکلو /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار