امیر سرلشکر موسوی: ملت ایران جشن سرکوب رژیم صهیونستی را خواهند دید

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی گفت: دشمنان باید بدانند که ملت ایران، رژیم صهیونستی را در اوج قدرت سرکوب خواهد کرد و جشن این سرکوب را به چشم خود خواهد دید.

کد مطلب: ۷۱۱۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در مراسم دهه مبارک فجر که در مسجد چهار مردان قم برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب ادامه دارد و باید پرچم آن به دست صاحب اصلی امام زمان(عج) سپرده شود.

وی با بیان اینکه امروز نا امیدسازی و بی‌اعتماد سازی دو هدف عمده است که دشمن طراحی کرده است، گفت: به عنوان یک نظامی می‌گویم امروز هرکسی کاری کند که ملت را نا امید سازد به دشمن خدمت و کمک کرده است.
فرمانده ارتش با بیان اینکه آمریکا توانایی رو در رویی با نبت ایران را ندارد، ادامه داد: امروزه آمریکا در قالب جنگ ترکیبی به مصاف نظام جمهوری آمده است .

موسوی اضافه کرد: زمانی که آمریکایی‌ها جنایت وحشتناک را در ژاپن رقم زدند درکل انبارهای خود دو بمب هسته‌ای داشتند و هر دو بمب را برای ژاپن استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: عده‌ای انسان‌های مظلوم و بی‌پناه را در یمن محاصره کرده و شبانه‌روز آن‌ها بمب‌باران می‌کنند اما با این وجود آمریکا‌ی جنایتکار همچنان از آن‌ها حمایت می‌کنند.


فرمانده کل ارتش در خطاب به مسئولان آمریکا گفت: ملت ایران همان گونه که سیاست مداران قبلی آمریکا را سرجای خود نشاندند می توانند ترامپ را نیز سر جایش بنشاند .

امیرسرلشگر موسوی تاکید کرد: سعودی ها آرزوی اینکه ایران را چند پاره کنند را به گور خواهند برد و دشمنان باید بدانند که ملت ایران، رژیم صهیونستی را در اوج قدرت سرکوب خواهد کرد و جشن این سرکوب را به چشم خود خواهد دید.

وی تصریح کرد: بهمن یک تودهنی دیگر بر آمریکا است و حضور پرشور مردم غیور ایران در یوم الله 22 بهمن یک تودهنی شیرین بر ترامپ دیوانه است و مردم ایران بر دنیا می فهماند که ایران خواستگاه جمهوری اسلامی است .


وی بیعت نیروی هوایی با امام خمینی (ره) را تیر خلاص را بر قلب رژیم پهلوی دانست و گفت: آمریکا بر روی نیروی هوایی ما سرمایه گذاری خاصی کرده بود زیرا این نیرو بتواند در موقع بحران رژیم پهلوی را حمایت کند اما نیروی هوایی که زیر دست آمریکایی ها آموزش دیده بود در سال57 با بیعت با امام خمینی تیر خلاص را بر رژیم شلیک کرد .

/ علی باریکلو /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار