در همایش یاوران انقلاب در تبریز مطرح شد:

میزان سنجش افکار شیعیان، اهل بیت علیهم السلام هستند/دستاوردهای انقلاب را بشناسیم

تبریز (پانا)- همایش یاوران انقلاب به مناسبت دهه فجر با حضور پیشتازان و به همت سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی در سالن اجتماعات دبیرستان زهرا مردانی آذر ناحیه 2 تبریز برگزار شد.

کد مطلب: ۷۱۰۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد

طاهر علمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در این همایش اظهارکرد: این انقلاب به برکت خون ۳۳۰ هزار شهید به دست ما رسیده است و در حال حاضر وظیفه ما این است که دستاورد انقلاب را بدانیم.

وی با بیان این که ورود امام (ره) معمار کبیر انقلاب از شیرین ترین و افتخار آمیز ترین لحظات دهه فجر و انقلاب است، افزود: انقلاب برای به ثمر رسیدن اراده و همت را از مردم مطالبه کرد و در مقابل هویت و عزت را به مردم داد.

جعفر راستگوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ نیز در این همایش با اشاره به تقارن دهه فجر و ایام فاطمیه اظهار کرد: این بانوی بزرگ سبب آفرینش است و اگر ایشان نبودند نظام خلقت حادث نمی شد.

وی افزود: درود بی پایان بر بانو زهرا مردانی آذر که با احداث این مدرسه و انفاق و احسان، کمک شایانی به تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین هادی اشرفی تبریزی مبلغ ستاد فاطمیه قم نیز در این مراسم گفت: هر چیزی که ما به عنوان ابزار استفاده می کنیم یک میزان دارد مانند وزنه که برای وزن کردن که قراداد شده است و برای ما مسلمانان، میزان قرآن و اهل بیت علیهم السلام است.

وی افزود: میزان سنجش افکار و تفکر شیعیان ، امیرالمومنین (ع) به عنوان رهبر بزرگ شیعه است و باید در مسائل به نهج البلاغه و امیرالمومنین رجوع کنیم و میزان برای زنان و دختران، حضرت فاطمه الزهرا(س)است .

حجت الاسلام و المسلمین هادی اشرفی تبریزی تصریح کرد: اگر در زندگی خود مسائل اخلاقی فاطمه زهرا (س) را الگو قرار دهیم، سعادتمند می شویم و باید ایشان را به دنیا بشناسانیم.

مبلغ ستاد فاطمیه قم گفت: سعی کنیم الگو سازی دینی را در شهرمان ایجاد کنیم و پیامبر عظیم الشان اسلام برای ما مسلمانان بهترین الگو است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار