نتایج بازی‌های بومی و محلی در زنجان اعلام شد

زنجان (پانا) - مسابقات بازی‌های بومی و محلی که دیروز در محل کارخانه کبریت زنجان در حال پیگیری بود با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

کد مطلب: ۷۰۹۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری زنجان ، در پایان این بازی ها سمیرا اوصالی در رشته‌ی قل دو قل مقام نخست و در بخش لی لی زهرا مصطفوی مقام اول را کسب کرد.

در رشته غار قلنگ، جعفر حاجیلو در قسمت آقایان، فریده کردلو در قسمت بانوان و مهدیه مهریاری در بخش کودکان مقام های نخست را کسب کردند.

در رشته هفت سنگ مهارتی در بخش آقایان میلاد رخت ملکی اول و صابر خیبر شکن دوم شد ودر بخش بانوان فریده کردلو و شیرین شکاری مقام های اول و دوم را کسب کردند و در بخش کودکان ملیکا مهریاری بر سکوی نخست ایستاد.

در رشته اوچ دوز که به صورت تیمی انجام شد ترکیب مهران رضایی، محمد جواد کریمی و علی اویسی در بخش آقایان اول و در بخش بانوان ترکیب فریده کردلو ،وحیده کردلو و شیرین شکاری مقام نخست را کسب کردند

در رشته چوب کشی سنتی هم میلاد رخت ملکی در بخش آقایان اول شد و فریده کردلو، شیرین شکاری و رباب فاتحی نژاد در بخش بانوان به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

این مسابقات در ۸بخش ی قل دو قل ،کش بازی،غاز قلنگ، لی لی، هفت سنگ مهارتی، چوب کشی سنتی، الختر و اوچ دوز برگزار شد.

گفتنی است این مسابقات به همت شهرداری زنجان. دانشگاه آزاد اسلامی و هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان زنجان در دو بخش بانوان و آقایان انجام شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار