8 مسافر تایلند به تماشاخانه دیوار چهارم می آیند

تهران (پانا) - نمایش «سوی کابوی» به نویسندگی محمد میرعلی اکبری و کارگردانی پریسا محمدی از 15 تا 29 اسفند، به غیر از شنبه ها ساعت 20:30 هرشب به روی صحنه می رود .

کد مطلب: ۷۰۹۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش روابط عمومی نمایش «سوی کابوی»؛ این نمایش به شیوه ای نو و با بیانی ساده و معنا دار به معضلات امروز اجتماع میپردازد، به نوعی که هر فردی می تواند با یکی از شخصیت های آن احساس هم ذات پنداری کند؛ سوی کابوی روایتگر داستان 8 مسافر کشور تایلند است که همزمان با انقلاب این کشور در مسافرخانه ای سطح پایین اقامت دارند و در این میان اتفاقات مختلفی را تجربه می کنند.
سامان ارسطو، مسعود شاكرمى، محمد صديقى مهر، محمد صادق ملك، زهرا آقاپور، سيامك اديب، مهدى على نژاد، سعيد اكبرى، رازيما ميرزايى، پژمان عبدى، على باروتى در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.
از دیگر عوامل این نمایش می توان به طراح صحنه: سعيد يزدانى , طراح لباس: زرى كريمى, دستيار كارگردان و برنامه ريز: پژمان عبدى, مدير صحنه: حميد رضا جديدى, منشى صحنه: آزيتا قنبرى, موسيقى و افكت: حميد رضا جديدى, اجرای نور: یونس نوروزی, روابط عمومی و تبلیغات: گروه دیارا , مدیر روابط عمومی: سید محمد صادق سیادت, مشاور رسانه : هدیه رحمت نژاد , عکاس: احسان نقابت, امور اجرایی: مجتبی کاظمی, فضای مجازی و امور هماهنگی: رکسانا سکایش، طراح پوستر و ساخت تیزر: احسان نقابت اشاره کرد.
علاقه مندان برای تهیه بلیط این نمایش می توانند به سایت تیوال و یا به صورت حضوری به آدرس: میدان فلسطین، خیابان طالقانی، بین خیابان سرپرست و فریمان پلاک 544 مراجعه نمایند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار