شهردار منطقه ۲۰:

اجرای برنامه های دهه فجر با محوریت تقویت مشارکت های مردمی و متناسب با ایام فاطمیه

شهرری (پانا)- شهردار منطقه 20 در جریان دیدار عمومی با شهروندان که در مصلی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار شد، ازاجرای برنامه های دهه فجر با محوریت تقویت مشارکت های مردمی و متناسب با ایام فاطمیه خبرداد

کد مطلب: ۷۰۹۳۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، سید احمد صفوی با بیان این مطلب گفت: همزمان با چهلمین بهار انقلاب، مدیریت شهری منطقه 20 متناسب با ایام فاطمیه و با رویکرد تقویت مشارکت های مردمی ویژه برنامه های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی را در این ایام به اجرا می رساند.

صفوی حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و انتقال آن به نسل جدید را از مهمترین اهداف این برنامه ها برشمرد و افزود: مدارس، مساجد، مراکز فرهنگی و بوستان های شاخص از جمله مکان هایی هستند که برنامه های مناسبتی دهه فجر در آنها اجرا خواهد شد تا تمامی اقشار جامعه با سنین مختلف در این برنامه ها مشارکت کنند.

وی به نواخته شدن زنگ انقلاب وگلباران جایگاه جلوس امام خمینی(ره) در اولین روز از دهه فجر اشاره کرد و گفت: عطر افشانی گلزارشهدای انقلاب اسلامی، دیدار با خانواده معظم شهدا، یادواره شهدا و ده ها برنامه فرهنگی دیگر نظیر شب خاطره، تور انقلاب، همایش میثاق با انقلاب و اکران فیلم های موضوعی از اهم برنامه هایی است که با مشارکت مدیران محله و معتمدان محلی اجرا می شود.

صفوی خدمت رسانی به اقشار کم برخوردار را از اهم برنامه های مدیریت شهری برشمرد و افزود: به منظور رفع نیازهای درمانی نیازمندان، تیم درمانی پردیس های خدمت در قالب خدمات مشاوره ای و پزشکی، مشاوره ای در مساجد شاخص محله های کم برخوردار و نقاط جمعیتی محدوده حریم برپا می شود.

شهردار منطقه 20 یادآور شد: با توجه به وجود فرمانداری ویژه در شهرری و به منظور رفع موازی کاری های احتمالی، ویژه برنامه های این ایام با تعامل با دیگر ادارات و نهادهای شهری به اجرا در می آید. گفتنی است حضور در نمازجمعه شهرستان ری به منظور پاسخگویی به مسائل و مشکلات شهروندان در دومین روز از ایام الله فجر با حضور شهردار، فرماندار و دیگر مسئولان شهرری برگزار شد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار