برگزاری مراسم گلبانگ انقلاب در دبیرستان فطرت ناحیه دو اراک

اراک(پانا)- مراسم گلبانگ انقلاب در دبیرستان دخترانه قرآنی فطرت ناحیه دو اراک برگزار شد.

کد مطلب: ۷۰۹۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد

فرماندار اراک در این مراسم گفت: گرامیداشت رشادت ها و از خود گذشتگی ملت ایران در دفاع از ارزش ها و حرکت در خط ولایت امری ضروری است.

حسین بختیاری با اشاره به تقارن ایام فاطمیه و دهه فجر انقلاب اسلامی ایران ادامه داد: دهه فجر و سالروز شهادت زهرای مرضیه سلام الله علیها فرصت مناسبی برای تبیین ارزش های دینی و انقلابی در اذهان به ویژه در بین جوانان و نوجوانان است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما دستاوردهای بسیاری داشته است، افزود: این دستاوردها به برکت انقلاب اسلامی و نظام مقدس ایران در بخش های مختلف فرهنگی، آموزشی، عملی بوده است.

فرماندار اراک استقلال را از مهمترین دستاوردهای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: استقلال و آزادی نعمت بسیار بزرگی است که سبب خودباوری، پیشرفت و رشد و بالندگی ایران اسلامی شده است.

بختیاری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم ادامه داد: شهدا دین بزرگی بر گردن ما گذاشته اند و ما باید از این آرامش و امنیتی که مرهون خون پاک آنان است استفاده کرده و ایران اسلامی را به قله های بلند عزت و افتخار برسانیم.

وی به پیشرفت های ایران اسلامی در طی سی و نه سال از پیروزی اشاره کرد و گفت: امید است در پایان این سی سال شاهد سربلندی و عظمت این نظام و انقلاب و پیشرفت در عرصه های مختلف باشیم.

فرماندار اراک با اشاره به توطئه های دشمنان از روزهای بعد از انقلاب اسلامی ابراز داشت: دشمنان انقلاب اسلامی از همان روزهای بعد از انقلاب شروع به توطئه افکنی کرده و برای ضربه زدن به این نظام همه توان خود را بکار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار