تفاهم‌نامه همکاری آموزشی، فرهنگی و پژوهشی دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه فنی و حرفه‌ای امضا شد

تهران (پانا) - تفاهم‌نامه همکاری آموزشی، فرهنگی و پژوهشی دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه فنی و حرفه‌ای با حضور سرپرستان دو دانشگاه امضا شد.

کد مطلب: ۷۰۹۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، به منظور ایجاد هم‌افزایی و بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و امکانات در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و پشتیبانی تفاهم‌نامه‌ای بین دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه فنی و حرفه‌ای با حضور حسین خنیفر سرپرست و معاونان دانشگاه فرهنگیان و ابراهیم صالحی عمران سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای در سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان امضا شد.
در نشست انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه فرهنگیان و فنی حرفه‌ای، خنیفر سرپرست دانشگاه فرهنگیان با اشاره به پیشینه همکاری و وجوه مشترک دو دانشگاه بر اهمیت تعامل سازنده میان دو دانشگاه تاکید و همکاری‌های دو جانبه را موجب هم‌افزایی برشمرد.
وی در ادامه ابراز امیدواری کرد: این تفاهم‌نامه و اجرایی شدن آن قدمی موثر برای آینده سازان کشور باشد.
همچنین صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای، با اشاره به پیشینه تربیت معلم، این تفاهم‌نامه را در راستای ارتقا کمی و کیفی تعلیم و تربیت دانست.
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای با اشاره به دانشگاه فرهنگیان به عنوان نهاد متولی تربیت معلم ابراز امیدواری کرد: بتوانیم ظرفیت‌های موجود را برای خدمت بکار بریم و برکات آن نصیب جامعه دانشگاهی و کشور شود.
وی بیان کرد: امیدواریم تفاهم‌نامه فی مابین زمینه همکاری تمام سطوح دو دانشگاه را فراهم کرده و در بدنه دانشگاه و کارشناسان نیز نفوذ کند.
شایان ذکر است تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه فنی و حرفه‌ای در تمام ابعاد دانشی، آموزشی و امکانات از جمله: انتقال دانش، کاربردی‌کردن دستاوردهای پژوهشی، برگزاری دوره‌های آموزشی و تخصصی میان مدت و کوتاه مدت متناسب با نیاز روز، برگزاری نمایشگاه، کارگاه‌ها و همایش‌ها و استفاده از ظرفیت‌ها و آزمایشگاه‌های دو دانشگاه و ... برای مدت 5 سال منعقد شد، که از طرف دانشگاه ساکی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه و از سوی دانشگاه فنی حرفه‌ای سینایی به عنوان نماینده دو دانشگاه برای بررسی و برگزاری نشست های کاربردی و تخصصی معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار