مدیر امور فرهنگی حوزه تولیت آستان قدس رضوی گفت:

دشمن شناسی از مصادیق بصیرت و لازمه هر فرد مسلمان است

مدیر ارتباطات حوزوی و امور فرهنگی حوزه تولیت آستان قدس رضوی در همایش ایل بهلولی امروز گفت: شناخت ولی، دشمن شناسی و شناخت تکلیف و عمل به آن از مصادیق بصیرت است که لازمه هر فرد مسلمان است.

کد مطلب: ۷۰۸۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی،حجت الاسلام عباس فرازی نیا مدیر ارتباطات حوزوی و امور فرهنگی حوزه تولیت آستان قدس رضوی در همایش تبیین نقش و توانمندی های ایل بهلولی در زیرکوه با بیان اینکه جهل، غفلت و اسارت، عامل عقب ماندگی و پسرفت بشر است،‌اظهارداشت: به منظور دستیابی به افق و آینده ای روشن برای انقلاب اسلامی باید بصیرت سیاسی و اجتماعی خود را بالا برده و با افزایش آگاهی بر جهل، غفلت و اسارت غلبه کنیم.


وی بیان کرد: شناخت ولی، دشمن شناسی و شناخت تکلیف و عمل به آن از مصادیق بصیرت است که لازمه هر فرد مسلمان می باشد.

فرازی نیا در ادامه افزود: دوران انتخابات تمام شده و اکنون زمان رفاقت است و باید با بصیرت خود دشمن را شناسایی کرده و با وحدت در برابر آمریکا، انگلیس، اسرائیل و وهابیت ایستاد.


وی ادامه داد: مردم با حضور خود در مقاطع حساس، پشتیبانی و حمایت خود را از ولایت و نظام اسلامی به اثبات رسانده اند و اکنون زمان آن رسیده که مسئولان زمینه خدمت رسانی بهتر به ولی نعمتان خود را فراهم کنند.

مدیر حوزه و دانشگاه در بخش دیگری از سخنانش گفت: دو نعمت عقل «حجت باطنی » و انبیا « حجت ظاهری» به بشریت داده شده تا با استفاده از آن به کمال و سعادت برسد.


وی افزود: هر موقع بشریت، عقل خود را با پیام وحی هماهنگ کرد به کمال رسیده و زمانی که از وحی الهی دوری کرد و فقط تجربه و عقل خود را پذیرفت با ضرر و پسرفت موجب عقب ماندگی و جهالت خود شد.

فرازی نیا با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: به برکت انقلاب اسلامی، خون شهدای عشایر و غیرعشایر، روستایی و شهری، ایرانی و افغان، عراقی و سوری در قالب لشگرهای مدافعان حرم درهم آمیخت.


وی افزود: کشوری که در تحریم قرار دارد و ظلم و ستم تمام اجانب علیه آن است امروز حرف اول را در منطقه می‌زند و امنیت خود را حفظ و جبهه مقاومت را تقویت می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار