جلسه شورای آموزش و پرورش کنگان برگزار شد

بوشهر ( پانا ) فرماندار کنگان گفت: آموزش و پرورش مهمترین نهاد فرهنگی است و همه باید برای توسعه علمی آموزش و پرورش نگاه ویژه ای داشته باشیم.

کد مطلب: ۷۰۸۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد

فرماندار کنگان گفت : آموزش و پرورش مهمترین نهاد فرهنگی است و همه باید برای توسعه علمی آموزش و پرورش نگاه ویژه ای داشته باشیم.

وی افزود: برای آینده دانش آموزان می توان با یک برنامه ریزی دقیق و استفاده از مشاوران قوی و تیم کارشناسی ، نسبت به هدایت تحصیلی دانش آموزان سال نهم اقدام کرد.
رئیس شورای آموزش و پرورش در ادامه به برگزاری مسابقات کتابخوانی تاکید داشت و گفت: این اولین کار ابتکاری با همکاری دفتر امام جمعه و آموزش و پرورش می باشد و از تمامی دستگاه ها انتظار می رود با تمام توان در جهت هر چه بهتر برگزار شدن این رویداد علمی از هیچ کوششی دریغ نکنند.
مهندس نوروزی در این جلسه از همه ظرفیت های شهرستان بخصوص شرکت های مستقر در منطقه و پتروشیمی ها خواستند در جهت مدرسه سازی از حمایت های خودشان آموزش و پرورش را یاری نمایند.

امام جمعه کنگان نیز گفت: همه را ترغیب نمایید تا مدرسه سازی در جامعه نهادینه شود.
حجه الاسلام محمودی افزود: توجه بیشتر به جایگاه و ظرفیت های آموزش و پرورش در تربیت دینی فرزندان و اهمیت آن در مدارس می تواند بنیه اعتقادی در آینده را استحکام بخشد.
در این جلسه شاکر محیسن مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کنگان گزارشی از اقدامات انجام شده به جلسه ارائه نمود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار