شهردار اردبیل :

شهرداری اردبیل از نخبگان حمایت می کند

اردبیل (پانا) - شهردار اردبیل گفت: شهرداری با حمایت از نخبگان در مسیر توسعه و پیشرفت شهر حرکت خواهد کرد.

کد مطلب: ۷۰۸۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد

حمید لطف اللهیان در آئین تجلیل از سجاد روزگاری ، نخبه اردبیلی و قهرمان قهرمانان جهان در رشته یوسی مس (محاسبات ریاضی) در اردبیل افزود: انسان توسعه یافته باعث ایجاد شهر توسعه یافته می شود .
وی اظهار کرد: تصور اینکه شهرداری یک نهاد خدماتی است و باید هم با ارائه خدمات بهتر و مطلوب در خدمت شهروندان باشد اما یک نهاد فرهنگی و اجتماعی بوده و افزایش مهارت های اجتماعی از اولویت های شهرداری اردبیل است .
شهردار اردبیل با بیان اینکه وظیفه ذاتی شهرداری عمران و آبادانی و توسعه فضای سبز و ارائه خدمات شهری به شهروندان است، گفت: این نهاد به انسان های توسعه یافته نیز نیازمند است چرا که هر قدر شهروندان توسعه یافته و دارای مهارت های اجتماعی بیشتری باشند مشکلات شهرداری کمتر خواهد شد .
حسن عینی ، رئیس مجتمع آموزشی راه ابریشم نیز در این آئین گفت: این مجتمع آموزشی از سال 92 فعالیت خود را با 30 دانش آموز آغاز کرده و امروز 2 هزار دانش آموز از خدمات این مرکز بهره مند هستند .
وی اظهار کرد: تاکنون دانش آموزان این مجتمع توانسته اند 21 مدال جهانی کسب کنند .
رئیس مجتمع آموزشی راه ابریشم با بیان اینکه 59 کشور جهان در یو سی مس عضو هستند افزود: سجاد روزگاری قهرمان قهرمان جهان از اردبیل باعث افتخارآفرینی برای کشورمان شد .
گفتنی است: شهردار اردبیل در این آئین هزینه اعزام سفر خانواده سجاد روزگاری به مشهد مقدس و نیز هزینه خرید یک دستگاه دوچرخه مجهز برای سجاد روزگاری را تقبل کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار