فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل:

مردم در شرایط سخت همیشه پشتیبان انقلاب و نظام بوده‌اند

اردبیل (پانا) - فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: مردم در شرایط سخت همیشه پشتیبان انقلاب و نظام بوده‌ و در برهه‌های سخت و تاثیرگذار حمایت همه‌جانبه خود را از نظام اسلامی و ارزش‌های والای آن به نمایش گذاشتند.

کد مطلب: ۷۰۸۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد

سردار جلیل بابازاده در یادواره شهدای شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: اقتدار و امنیت کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که امروزه زبانزد تمام دنیا بوده مرهون خون شهدای والامقامی است که در راه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی و انقلابی از جان خود گذشتند .

وی با تاکید بر الگوسازی از شهدای والامقام برای نسل آینده‌ساز انقلاب بیان کرد: شهدا دین بزرگی بر گردن ما دارند چرا که با جان‌فشانی‌هایی که در راه دفاع از کشور و انقلاب کردند اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد .

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به وحدت و همدلی موجود در کشور گفت: مردم در شرایط سخت همیشه پشتیبان انقلاب و نظام بوده‌اند و در برهه‌های سخت و تاثیرگذار حمایت همه‌جانبه خود را از نظام اسلامی و ارزش‌های والای آن به نمایش گذاشتند که عرصه هشت سال دفاع مقدس مهر تائیدی بر این ادعاست .

بابازاده با اشاره به دسیسه‌های دشمنان در عرصه کنونی تصریح کرد: دشمنان نظام که در جنگ نظامی نابرابر علیه جمهوری اسلامی ایران خورده‌اند اکنون در قالب جنگ نرم به میدان آمده و در تلاش برای ایجاد تزلزل و خدشه در مسیر اهداف و آرما‌ن‌های انقلاب هستند که مردم بابصیرت ایران همانند همیشه این دسیسه‌ها را خنثی خواهند کرد .

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: دشمنان در نقشه‌های شوم خود در قالب هجمه‌های فرهنگی نسل جوان انقلاب را نشانه گرفته‌اند و به دنبال دستیابی به اهداف خود از این طریق هستند که باید با بصیرت‌افزایی و روشنگری در بین جوانان و تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب زمینه شکست نقشه‌های دشمنان را فراهم آوریم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار