فرماندار تبریز در گفت و گوی تلگرامی: مدارس تبریز نیاز به بازسازی و مقاوم سازی دارند

تبریز (پانا)- معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار تبریز نیاز به بازشازی و مقاوم سازی مدارس تبریز و نبود فضای کافی آموزشی در مدارس غیرانتفاعی را مهم ترین مشکلات مدارس تبریز عنوان کرد.

کد مطلب: ۷۰۸۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد

رحیم شهرتی فر در مصاحبه تلگرامی در گروه خبرنگاران فعال در پاسخ به سوال خبرنگار پانا مبنی بر این که در حال حاضر مهم ترین مشکلات آموزش و پروش در مدارس تبریز چیست؟ گفت: از نظر فیزیکی مشکل اصلی مدارس نیاز به بازسازی و مقاوم سازی است اما از نکته نظر آموزشی هم مشکلات زیادی از قبیل حجم زیاد کتب درسی، نبود امکانات کافی در قسمت نیازهای کمک درسی و عدم امکان تجهیز هنرستان ها، عدم نظارت کافی به کیفیت آموزش و امور پرورشی است. ضمنا نبود فضای کافی در مدارس غیر انتفاعی هم از زمره مشکلات است.

وی در پاسخ به این که چه تدابیری در این مورد اندیشیده اید؟ ادامه داد: همت خیرین مدرسه ساز و مشارکت اولیا دانش آموزان و بطور کلی مردم کمک شایان توجهی در حل مشکلات بوده است اما آموزش و پرورش و نوسازی مدارس هم تلاش خود را دارند.

فرماندار تبریز با بیان این که در سال جاری چندین مدرسه نوساز افتتاح شدند، افزود: در ارتباط با رفع نیازهای دیگر آموزش کماکان مشکلات اساسی داریم برای ارتقای کیفیت آموزش هم همت و همکاری فرهنگیان عزیز و نظارت مدیریت ها کار ساز خواهد بود.

رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان تبریز اضافه کرد: در شورای آموزش وپرورش مقرر شد دانش آموزان را با واحدهای تولیدی بزرگ استان و همچنین کارآفرینان موفق و افتخار آفرینان در رشته های مختلفآشنا کنیم و در مناسبت های مختلف برای ارتقا سطح آگاهی آنها همت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار