رییس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان گلستان

برگزاری همایش کوهنوردی خانوادگی گرامیداشت دهه فجر در همه شهرستان های استان گلستان

جامعه بزرگ کوهنورد و طبیعت دوستان در سراسر استان همایش کوهنوردی خانوادگی گرامیداشت دهه مبارک فجر را در کلیه شهرستانهای استان برنامه ریزی نموده اند.

کد مطلب: ۷۰۷۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان گلستان، محمد فلاحی رییس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی ؛ ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) ، فرارسیدن ایام ا... فجر انقلاب اسلامی را گرامیداشت و گفت: انقلاب اسلامی بر پایه اراده الهی و رهبری ولایت فقیه و همراهی مردم مؤمن و حقجو بوجود آمد ، به پیروزی رسید و تداوم دارد.

وی ادامه داد: هرساله با آغاز دهه مبارک انقلاب اسلامی مردم عزیز در هرجایگاه و صنف و قشری که هستند هریک بنوعی برای پاسداشت فرارسیدن عید انقلاب شکوهمند اسلامی پیشقدم می شوند و با هر ابزار و بضاعتی این ایام فرخنده را بزرگ می دارند تا یاد رشادت‌های مردانی که مردانه برای به ثمر نشستن این انقلاب از جان و مال وفرزند خود گذشتند به فراموشی سپرده نشود .

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان گلستان افزود: در همین راستا و در گرامیداشت دهه مبارک فجر بنا به ظرفیت و بضاعتی که از جامعه بزرگ کوهنورد و طبیعت دوستان عزیز در سراسر استان برخوردار است ، همایش کوهنوردی خانوادگی گرامیداشت دهه مبارک فجر را در کلیه شهرستانهای استان برنامه ریزی نموده.

فلاحی یادآور شد: این همایش ها از سوی هیئت های کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستانهای سراسر استان با همکاری ادارات ورزش و جوانان و دیگر دستگاهها در روز های جمعه 13/11 و 20/11/96 با حضور خانواده های محترم علاقمند به کوه و طبیعت برگزار می گردد که در پایان هر همایش برنامه های متنوعی از جمله قرعه کشی و اهدای جوایز صورت خواهد گرفت .

وی ادامه داد ؛ در روز جمعه 13/11/96 شهرستانهای کردکوی ، بندرگز ، بندرترکمن و مینودشت و در روز جمعه 20/11/96 شهرستانهای گرگان ، علی آبادکتول ، آق قلا ، رامیان ، آزادشهر ، گالیکش ، گنبد ، کلاله ، شهر سرخنکلاته و در روز پنجشنبه 19/11/96 شهرستان مراوه تپه این همایش سراسری را با محوریت گرامیداشت فرارسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و هفتادمین سالروز تأسیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی برنامه ریزی و اجرا خواهند نمود.

رییس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان گلستان این مراسم را در راستای سیاستهای برگزاری مناسبت‌های ملی با صبغه مردمی عنوان کرد و افزود ؛ ظرفیتی که در این همایش ها وجود دارد مدیریت ، اجرا و حضور گسترده علاقمندان به این حوزه در گرامیداشت دهه مبارک فجر با محوریت مردمی است و لذا پیش بینی شده است که این همایش های کوهنوردی خانوادگی بصورت منسجم ،بیش از 6000نفر شرکت کننده حضور داشته باشند .

فلاحی در پایان گفت ؛ باردیگر و در حضوری گسترده و با صلابت ؛ جامعه بزرگ ورزشکار و کوهنوردان عزیز در راهپیمایی بزرگ یوم الله 22 بهمن و در کنار آحاد مردم همیشه در صحنه استان گلستان با آرمانهای بلند امام راحل (ره) و شهدای بزرگوار و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) میثاقی دوباره خواهند بست .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار