کارآفرین البرزی با حمایت کمیته امداد مرکز توان‌بخشی راه‌اندازی کرد

بانوی کارآفرین البرزی با دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال از کمیته امداد ضمن راه‌اندازی مرکز توان‌بخشی کودکان و نوجوانان ناتوان ذهنی برای شش نفر اشتغال‌زایی کرد.

کد مطلب: ۷۰۷۷۴۲
لینک کوتاه کپی شد

کارآفرین موفق البرزی که در رشته روانشناسی تحصیل کرده است در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت: هم‌اکنون ۳۵ کودک و نوجوان کم‌توان ذهنی زیر ۱۴ سال در مرکز توان‌بخشی که با تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۵ میلیون تومانی کمیته امداد راه‌اندازی کرده ام، آموزش می‌بینند .

وی با بیان توضیحاتی درزمینه فعالیت‌های مرکز توان‌بخشی گلبرگ، پنج دوره گفتاردرمانی، کاردرمانی، روانشناسی، فیزیوتراپی و آموزش‌های هنری را جزو محورهای اصلی برنامه‌های این مرکز برشمرد و افزود: کمک به بچه‌های معلول برای رسیدن به سطح نهایی توانایی جسمی، حسی، ذهنی، روانی و اجتماعی، پرورش مهارت‌های حرفه‌ای، فراهم نمودن شرایط دستیابی معلولان به استقلال نسبی در جامعه ازجمله اقدامات مربیان مرکز توان‌بخشی است .

مدیر مرکز توان‌بخشی در خصوص انگیزه خود برای خدمت به کودکان معلول ذهنی گفت: در دوران دانشجویی برای گذراندن واحد عملی آموزش کودکان استثنایی دریکی از مراکز توان‌بخشی فعالیت کردم و علاقه‌ام به این کار موجب شد پس از پایان تحصیلات به مدت پنج سال در آن مرکز به عنوان مربی مشغول به کار شوم .

بانوی کارآفرین البرزی با اشاره به تصمیم خود برای راه‌اندازی یک مرکز توان‌بخشی مستقل، ادامه داد: ابتدا با سرمایه اولیه خودم کار را شروع کردم سپس با دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال از کمیته امداد تجهیزات آموزشی و توان‌بخشی مرکز را تهیه کردم .

وی گفت: هم‌اکنون با تلاش و پشتکار و به یاری همکارانم درآمد خوبی دارم و برای شهریه کودکان معلول ذهنی نیازمند که در این مرکز آموزش می‌بینند تخفیف ویژه در نظر گرفته‌ام .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار