فرمانده انتظامی گاليكش

دستگيری سارق سابقه‌دار و اعتراف به 21 فقره انواع سرقت در گالیکش

فرمانده انتظامی گاليكش از شناسايي و دستگیری سارق سابقه‌دار و اعتراف وی به 21 فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۷۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان گلستان، سرگرد «علی تجری» با اعلام اين خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، اماکن دولتی، خصوصی و محتويات داخل خودرو در گالیکش، موضوع به‌صورت ويژه در دستور کار پليس آگاهي و انتظامي قرار گرفت.

وی افزود: درنهایت مأموران پليس آگاهي پس از یک هفته کار اطلاعاتی و اقدامات پلیسی، سارق سابقه‌دار را كه اعتياد شديد به مواد مخدر نيز داشت شناسایی و پس از هماهنگي قضائي، وي را در مخفيگاهش دستگير كردند.

سرگرد تجری ادامه داد: مأموران در بازرسي از مخفيگاه سارق، مقادير زيادی وسايل مسروقه كشف كردند.

اين مقام انتظامي بابیان اينكه سارق در تحقيقات تخصصی و در مواجه با مدارک و اسناد در اختيار پليس، به 21 فقره سرقت از منزل، اماکن دولتی، خصوصی و محتويات داخل خودرو اعتراف كرد، گفت: با تلاش و پيگيري پليس، همه مال‌باختگان شناسايي و تمام اموال سرقتي کشف‌شده به آنان مسترد شد و سارق موردنظر پس از تشكيل پرونده تحويل مراجع قضائي شد.

فرمانده انتظامي شهرستان گاليكش در پايان بابیان اينكه مردم می‌توانند با افزایش آگاهی و هوشیاری و توجه به توصیه‌های پلیس، فرصت سرقت را از سارقان سلب كنند، خاطرنشان كرد: پلیس همواره با تمام توان با هنجارشكنان و برهم زنندگان نظم و امنيت جامعه قاطعانه و قانوني برخورد خواهد كرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار