مدیر آموزش‌وپرورش گناوه تاکید کرد: لزوم محافظت از دانش‌آموزان در مقابل انحراف‌ها و آسیب‌های اجتماعی

تهران (پانا) - مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان گناوه بر لزوم محافظت از دانش‌آموزان در مقابل انحراف‌ها و آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

کد مطلب: ۷۰۶۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، اسکندر احمدی در جلسه با مدیران مدارس سه مقطع شهرستان گناوه گفت: تعلیم و تربیت و ساختن انسان کاری ظریف و بسیار مهم است و در طول شبانه‌روز اگر تمام وقت روی این مسئله کار شود دوباره با کمبود وقت مواجه خواهیم شد.

وی افزود: در هر جامعه و کشوری بحث نیروی انسانی حائز اهمیت است و برای پیشرفت و توسعه هر کشور نیروهای انسانی با شرایط خوب و ایده‌آل مهم است به همین دلیل اهمیت کار ما در آموزش‌وپرورش و تربیت نیروی انسانی بسیار تاثیرگذار است.

مدیر آموزش‌وپرورش گناوه تصریح کرد: همه شما مدیران تخصص و تجربه کافی را دارید و می‌دانید که اگر تلاش‌های شما نباشد کار در آموزش‌وپرورش به مشکل بر خواهد خورد و مدیران هستند که لحظه به لحظه رفتار و کردار یک دانش‌آموز را زیر نظر دارند و ثبت می‌کنند در عین حال بهترین مشاوران برای دانش‌آموزان مدیران، معاونین و معلمان آن مدرسه هستد.

احمدی بیان کرد: با توجه به اینکه آسیب‌های اجتماعی در جامعه زیاد شده لازم است معلمان در تعلیم و تربیت نقش بسزایی داشته باشند و به آن‌ها مشاوره دهند.

وی یادآور شد: مدیران باید تغییرات لحظه‌ای دانش‌آموزان را در نظر داشته باشند و به خانواده‌ها نیز اطلاع داده شود در واقع شناسایی از مدیران و پشتیبانی از سوی ما انجام گیرد.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان گناوه گفت: هنر یک معلم این است که بتواند یک دانش‌آموز منحرف و درگیر آسیب‌های اجتماعی را وارد مسیر اصلی کنند و نجات یک دانش‌آموز بسیار مهم و لذت بخش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار