استاندار اردبیل: ۲۰ هزار فرصت شغلی سال آینده در استان اردبیل ایجاد می شود

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل یکی از اهداف اصلی مدیریت استان را ایجاد ۲۰ هزار شغل سال آینده در اردبیل دانست که این امر به صورت عملی محقق می‌شود.

کد مطلب: ۷۰۶۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد

اکبر بهنام‌جو افزود: یکی از اولویت های اساسی مسئولان استان ایجاد ۲۰ هزار فرصت شغلی سال آینده در استان اردبیل است که این امر با برنامه‌ریزی و توانمندی مدیران و نیز حمایت بخش خصوصی به صورت عملی محقق می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در منطقه ناشی از بیکاری و نبود اشتغال است، افزود: با فراهم کردن زیرساخت های اشتغال در استان اردبیل این آسیب های اجتماعی نیز کاهش می‌یابد و تحول عظیمی در بخش اقتصادی و اشتغال منطقه حاصل می‌شود .

استاندار اردبیل یکی از بخشهای مهم استان اردبیل را بخش کشاورزی عنوان کرد و گفت: باید سازمان جهاد کشاورزی در اجرای طرح آبیاری نوین اقدامات اساسی انجام دهد و مطالعات طرح‌های خود را آماده کرده تا سال آینده اعتبارات خوبی به این طرح‌ها جذب شود .

بهنام‌جو حمایت از سرمایه‌گذاران و جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را مهمترین برنامه عنوان کرد و تصریح کرد: باید مدیران به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشد که هیچ موانعی در سر راه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان وجود نداشته باشد .

وی بیان کرد: در بخش ساماندهی جاده‌های استان اردبیل نیز اقدامات خوبی انجام شده است که انتظار می‌رود معاونت عمرانی و راه و شهرسازی برای اضافه شدن بزرگراه‌ها و ساماندهی جاده‌های اصلی و روستایی سال آینده اقدامات خوبی انجام دهد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار