بسیج سازندگی ایلام ۳۶۶ طرح اشتغالزایی در مناطق محروم اجرا کرد

رئیس بسبج سازندگی استان ایلام، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۶۶ طرح اشتغالزایی با نگاه رفع محرومیت در نقاط دور افتاده این استان اجرا شده است.

کد مطلب: ۷۰۶۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام ، سرهنگ منصور ملک حسینی، در همایش تجلیل از طلایه داران سازندگی و اقتصاد مقاومتی این استان، اظهار کرد: رسیدگی به مناطق محروم از تاکیدات همیشگی رهبر معظم انقلاب بوده و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز عمل به این سفارش موکد رهبری را در دستور کار خود قرار داده است.

وی، تصریح کرد: با توجه به نیاز کشور و به ویژه استان های کمتر برخوردار به مقوله اشتغالزایی این برنامه در دستور کار بسیج سازندگی سپاه استان قرار گرفته و امسال ۳۶۶ طرح در این راستا در شهرستان های دهگانه استان انجام شده است.

رئیس بسبج سازندگی استان ایلام، با اشاره به اینکه این طرح ها در قالب پرداخت ۲۹ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت اجرا شده اند، افزود: همچنین ارائه ۱۵۰ هزار نفر ساعت در حوزه فعالیت جهادی در بخش های ، فرهنگی ، اجتماعی و آموزشی را از دیگر فعالیت های این مجموعه در سال ۹۶ برشمرد.

وی، ساخت خانه های عالم، اقدام های درمانی، مرمت و تعمیر مدارس و کمک به محرومان را از دیگر برنامه ها عنوان کرد که امسال برگزار شده است.

گفتنی است، در پایان این مراسم با اهداء و جایزه از تعدادی از فعالان اقتصاد مقاومتی و اردوهای جهادی تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار