فرماندار ویژه شهرستان ری:

آتش‌سوزی جزئی حسینیه ای در شهرری مهار شد

شهرری (پانا)- فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: حسینیه مسلم بن عقیل شهرری که در ضلع جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) واقع شده است به علت اتصالی سیم های برق دچار آتش سوزی جزئی شد.

کد مطلب: ۷۰۶۲۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران، هدایت اله جمالی پورضمن اعلام این خبر گفت: حادثه آتش سوزی حسینیه مسلم بن عقیل تلفات جانی نداشته است و خساراتی جزئی به چند پشتی در داخل حسینیه وارد شده است که میزان این خسارات بسیار ناچیز است.
وی احتمال هرگونه اقدام خرابکارانه را در این خصوص رد کرد و گفت: این حسینه که بیش از 400 سال قدمت دارد به علت اتصالی برق دچارحریق شده است و باعث می‌شده که پارچه‌های اطراف سیم برق آتش بگیرد و به فرش‌ها و سایر منسوجات داخل حسینیه سرایت کند.
وی در ارتباط با آتش‌سوزی یک دستگاه اتوبوس در شهرری که دو روز پیش اتفاق افتاده بود، تصریح کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته هیچ حادثه‌ای که نشان از عمدی بودن اتفاق باشد و یا گروه‌های وابسته به معاند انجام داده باشند، گزارش نشده است.
فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه خاطرنشان کرد: در یک شهر بزرگ حوادث متفاوتی اتفاق می‌افتد که به دلایلی مانند نقص فنی یا سهل‌انگاری است و حوادثی که در طی چند روز اخیر گزارش شده، ناشی از همین دلایل فنی است.
وی اضافه کرد: این‌گونه حوادث در سنوات گذشته نیز اتفاق می‌افتاد، اکنون هم اتفاق افتاده و شاید در آینده هم شاهد چنین حوادثی باشیم که ناشی از نقص فنی و سهل انگاری افراد است.
فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان افزود: در شهرستان ری هیچ‌گونه گزارشی که ناشی از عناد یا نفاق و اقدام خرابکارانه باشد، نداریم.
/خبرنگار:زهراروحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار