شهرداد روحانی مهمان این هفته برنامه ساعت 25

تهران(پانا) - پنجشنبه پنجم دی ماه برنامه موسیقی ساعت ۲۵ با موضوع بررسی فعالیت های ارکستر ملی ایران و ارکستر سمفونیک تهران میزبان فریدون شهبازیان رهبر ارکستر ملی، شهرداد روحانی رهبر ارکستر سمفونیک و علی اکبر صفی پور مدیر عامل بنیاد رودکی خواهد بود.

کد مطلب: ۷۰۵۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد

این برنامه که طبق روال هر هفته، پنجشنبه شب ها ساعت ٠٠:۳٠ بامداد جمعه به صورت زنده به روی آنتن شبکه ۵ سیما می رود. در برنامه این هفته به بحث و بررسی در مورد فعالیت های ارکستر ملی ایران و ارکستر سمفونیک تهران با حضور رهبران این دو ارکستر و علی اکبر صفی پور مدیرعامل بنیاد رودکی می پردازد. مهمانان برنامه در سه بخش در کنار امیرحسین مدرس مجری کارشناس برنامه قرار گرفته و درخصوص اقدامات و فعالیت های مربوط به خود سخن می گویند.

در کنار پخش اخبار و اتفاقات موسیقی که هر هفته پخش می شود این هفته گزارشی از اختتامیه جشنواره موسیقی فجر نیز به سمع و نظر مخاطبان برنامه ساعت ۲۵ می رسد.

آیتم نقد و بررسی آلبوم های موسیقی که بخش ثابت برنامه شده است، این هفته به نقد آلبوم حرف بزن میلاد درخشانی اختصاص دارد که در این بخش شاهد گپ و گفت امیر بهاری و سیامک قلی زاده دو روزنامه نگار حوزه موسیقی پیرامون ایت اثر هستیم. گفت و گوی تلفنی نیز با میلاد درخشانی خواننده و آهنگساز این اثر داریم که پس از دیده و شنیده شدن این بخش، توضیحاتی در خصوص این اثر ارائه خواهد کرد.

عوامل و دست اندرکاران برنامه ساعت ۲۵؛ محمود محمودی تهیه کننده، زهرا صفایی نویسنده و سردبیر، امیرحسین مدرس مجری کارشناس، مسعود صنم مدیر تولید، امیرحسین کاکایی گزارشکر، شیوا خورسند روابط عمومی، حبیب عباسی تصویربردار، ایرج بهرام دستیار تصویربردار هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار