فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل:

داشتن روحیه جهادی مهم ترین ویژگی پرستاران است

اردبیل (پانا) - فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با تاکید بر احترام به بیماران و امید دادن به آن ها توسط پرستاران گفت: روحیه جهادی مهم ترین ویژگی پرستاران است و آن ها میراث‌داران خون شهدا شهدا بوده و جایگاه ویژه‌ای در بین مردم دارند.

کد مطلب: ۷۰۵۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد

سردار جلیل بابازاده قانع در مراسم گرامیداشت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار در اردبیل اظهار داشت: بهداشت و درمان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از آغاز فعالیت خود در منطقه خدمات بسیار شایسته و ارزنده‌ای را به مردم ارائه داده است .

وی با اشاره به خدمات‌رسانی صادقانه و شبانه‌روزی کارکنان و پرستاران درمانگاه‌های امام سجاد(ع) و امام رضا(ع ) برای مراجعان و بیماران بیان کرد: روحیه انقلابی و جهادی از مهمترین خصوصیات و ویژگی‌های پرستاران در عرصه درمان بوده که به واسطه همین روحیه از کار و تلاش در مسیر خدمت‌رسانی به بیماران خسته نمی‌شوند .

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به دستاوردهای پزشکی کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: موفقیت‌ها و دستاوردهای پزشکی در کشور به برکت خون شهدای دوران جنگ و انقلاب به دست آمده و باید در حفظ و ارتقای این دستاوردها همگان تلاش کنیم .

بابازاده قانع با تاکید بر احترام به بیماران و امید دادن به آنها توسط پرستاران تصریح کرد: پرستاران که در خدمت جامعه هستند میراث‌داران خون شهدا شهدا بوده و جایاه ویژه‌ای در بین مردم دارند چرا که در مسیر خدمات‌رسانی و دفاع از انقلاب و تحکیم بنیان آن گام بر می‌دارند .

وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ایران افزود: عزت و اقتدار کشور با گذشت 39 سال از پیروزی انقلاب اسلامی مرهون خون شهدای والامقام بوده که در راه پیروزی انقلاب و حفظ دستاوردهای آن جان خود را تقدیم نظام و اسلام کرده و در این مسیر ایثارگری جانانه کردند .

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به تلاش دشمنان در فضای مجازی برای ضربه زدن به نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز دشمن جوانان انقلابی و مومن را هدف حمله‌های خود در عرصه جنگ روانی قرار داده است که باید جوانان و مردم در این زمینه هوشیاری لازم را داشته باشند چرا که غفلت در این زمینه سبب تزلزل در نظام می‌شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار