نوبخت فردا از مناطق زلزله‌زده بازدید می‌کند

تهران (پانا) - سخنگوی دولت فردا (پنجشنبه 5 بهمن) برای بازدید از مناطق زلزله‌زده به کرمانشاه سفر می‌کند.

کد مطلب: ۷۰۵۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد

محمد باقر نوبخت در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که «فردا (پنجشنبه 5 بهمن) انشالله برای بازدید از مناطق زلزله‌زده و برخی پروژه‌های عمرانی به استان کرمانشاه سفر خواهم کرد.»

حسن روحانی، رئیس جمهوری کشورمان در گفت و گوی زنده تلویزیونی دوشنبه شب درباره اقدامات آینده دولت گفت: «در ماه‌های آینده مردم شاهد تلاش مضاعفی در این زمینه خواهند بود. مردم بدون پرداخت هزینه به ساختمان‌های جدید می‌آیند و ساختمان‌های قدیم آنها نیز تخریب می‌شود و به پارک یا فضایی برای زندگی مردم تبدیل می‌شود. توسعه‌گر هم که ساختمان‌ها را می‌سازد معادل آن ساختمان دیگری که در اختیارش قرار داده می‌شود می‌سازد تا در سایه ساخت آن ساختمان دیگر خرج خودش را در بیاورد و به سود برسد. در ساختمان معادل تسهیلاتی در نظر می‌گیریم و تضمین می‌کنیم ساختمان سریع فروش برود. تسهیلات ارزان قیمت هم در نظر می‌گیریم. از بانک‌ها ،صندوق توسعه و بودجه هم استفاده می‌کنیم.»

رییس جمهوری ادامه داد: «اولین کلنگ این طرح در دهه فجر امسال در برخی شهرستان‌ها زده می‌شود. این اقدام مبارکی است برای مقاوم‌سازی ساختمان‌ها که البته برای رفاه و اشتغال مردم هم مزایایی دارد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار