رییس شورای هماهنگی تبلیغات آذربایجان شرقی:مراسم میهمانی لاله‌ها 19بهمن ماه برگزار می‌شود

تبریز (پانا) - رییس شورای هماهنگی تبلیغات آدربایجان شرقی از برگزاری مراسم میهمانی لاله‌ها همزمان با سراسر کشور در 19 بهمن ماه در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۵۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد

حجت الاسلام حسین تقی زاده در جلسه ستاد دهه فجر و شورای هماهنگی روابط عمومی آدربایجان شرقی، ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه (ص) و روز پرستار اظهار کرد : اگر نهضت عاشورا در کربلا تمام می شد و پیام رسانی حضرت زینب (س) و امام سجاد نبود و با بیان فصیح چهره نفاق را برملا نمی کرد ند این قیام ابتر و ناقص می ماند.

وی افزود: حضرت زینب (س) با این پیام رسانی خود حقانیت امام حسین (ع ) را به دنیا ثابت کرد و طاغوت زمان را رسوا کرد و امروز ما این رسالت را برعهده داریم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات آذربایجان شرقی با بیان این که روابط عمومی ها چشم بینا و زبان گویای ادارات هستند ، تصریح کرد: با این خصایص می توانید همانند حضرت زینب (س) پیام رسان باشید.

تقی زاده مسئو لان روابط عمومی را به روشنگری و بصیرت در محیط کار دعوت کرد و گفت: دشمن تلاش دارد مردم را نسبت به نظام و کارایی آن ناامید کند و شما می توانید در این ایام گزارشی از دستاوردهای انقلاب ارایه کنید.

وی به دشمن شناسی و بیان نقش امام راحل و رهبر معظم انقلاب در بحران ها تاکید کرد و ادامه داد: از فضای مجازی که مورد علاقه نو جوانان و جوانان امروزی است به عنوان ابزار تبلیغات در ایام دهه فجر استفاده کنیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات آذربایجان شرقی با بیان این که 5 تا 12 بهمن ماه هفته استقبال از دهه فجر است، افزود: با آیین بندی و نصب بنر و آویز باید حال و هوای شهر را عوض کنیم اما متاسفانه شورای شهر مصوبه ای برای ممنوعیت نصب داربست در سطح شهر دارد و ما از طریق استانداری پی گیر این موضوع هستیم.

تقی زاده اضافه کرد: از شوراشی شهر تبریز خواسته ایم حداقل 100 سازه و پل های هوایی را در اختیار کمیته دهه فجر قرار دهد تا شهر آذین بندی شود و قطعا ناظران کشوری به شهرها سفر می کنند تا نحوه استقبال را ارزیابی کنند.

وی گفت: سه روز اول هفته اول دهه فجر همزمان با ایام فاطمیه اول است و 3 روز چراغ تزیینی نباید روشن شود و به جای آن امسال می توان بیشتر از نمود پرچم و بنر استفاده کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار