حضور فردوس حاجيان (عمو فردوس) در برنامه ميهمان آشنا استوديوالفبا

از نمايندگان مجلس تقاضا دارم بيشتر به فكر آموزش و پرورش باشند

تهران (پانا) - فردوس حاجيان (عمو فردوس) در برنامه ميهمان آشنا استوديو الفبا از نمايندگان مجلس خواست تا بيشتر به فكر آموزش و پرورش باشند.

کد مطلب: ۷۰۳۶۴۸
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، دومين برنامه ميهمان آشنا در استوديو الفبا برگزار گرديد. ميهمان اين برنامه فردوس حاجيان (عمو فردوس)، چهره آشناي تعليم و تربيت تهيه كننده و مجري برنامه شهرك الفبا، ماجراهاي عمو فردوس و داروك، نويسنده چندين جلد كتاب براي دانش آموزان دبستان و همكار در نوشتن كتاب هاي درسي دوره دبستان، برنده جوايز از يونيسف (صندوق كودكان ملل متحد)، يونسكو(سازمان آموزشي، علمي و فرهنگي ملل متحد) و برنده جوايز جهاني معلمي، ميهمان استوديو الفبا وزارت آموزش و پرورش بود.
فردوس حاجيان، جانباز شيميايي دفاع مقدس، بدليل عوراض شيميايي، نتوانسته است بطور مستمر كارهاي هنري و نمايشي را خود پيگيري کند. اوايل سال تحصيلي جاري به خاطر تشديد بيماري در بيمارستان بستري شد و وزير آموزش و پرورش، رئيس مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش را به نمايندگي از خود براي عيادت به قائم شهر، محل سكونت اين هنرمند، اعزام كرد.
فردوس حاجيان در برنامه امروز، ضمن استقبال از طرح هاي وزير آموزش و پروش و حسن نظر وي، از ايجاد استوديويي در همسايگي دفتر وزير و ايجاد فضاي رسانه اي براي شنيده شدن سخنان معلمان و دانش آموزان ابراز خرسندي كرد و با توجه به اين فضاي شاداب خواست تا صداي معلمان بيشتر شنيده شده و بيان شود.
فردوس حاجيان از ابتكار تاسيس چنين استوديويي با رويكرد ديده شدن بيشتر آموزش و پرورش و باز شدن درب هاي آموزش و پرورش به نظرات و ديدگاه هاي مختلف، اين فعاليت ها را موثر و مفيد ارزيابي كرد.
همچنين اين تهيه كننده و مجري محبوب برنامه هاي تلويزيوني كودكان از نمايندگان مجلس خواست تا توجه بيشتري به معيشت معلمان داشته باشند و در بحث بودجه نگاه ويژه اي به آموزش و پرورش کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار