با تصویب هیات دولت؛

مرکز منطقه ای زمین شناسی استان لرستان فعالیت خود را آغاز کرد

خبرگزاری پانا: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان گفت: ایجاد و راه اندازی مرکز منطقه ای زمین شناسی استان لرستان با محوریت چند استان غربی کشور به تصویب هیات دولت رسیده است.

کد مطلب: ۷۰۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الله بیرانوند افزود: براساس مصوبه هیات وزیران، مرکز منطقه ای سازمان زمین شناسی لرستان در خرم آباد راه اندازی می شود.

وی اظهار کرد: درهمین ارتباط چارت و تشکیلات سازمانی این مرکز نیز به تصویب هیات دولت رسیده و برای اجرا به استان ابلاغ شده است.

بیرانوند با اشاره به اینکه مراکز زمین شناسی استان های مختلف کشور در قالب چند مرکز منطقه ای ایجاد می شوند، تصریح کرد: یکی از این مراکز مصوب مربوط به استان لرستان است که به صورت منطقه ای مدیریت فعالیت های مرتبط در تعدادی از استان های همجوار را برعهده دارد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان گفت: درهمین ارتباط 36 پست سازمانی در قالب گروههای مهندسی تخصصی و کاری این مرکز نیز به تصویب هیات دولت رسیده است.

بیرانوند افزود: زمین موردنیاز برای احداث این مرکز آماده شده و درحال حاضر این مرکز در یک ساختمان به صورت موقت فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی گفت: این مرکز فعالیت های علمی و کارشناسی گسترده ای در حوزه های مرتبط با زمین شناسی از جمله بحث زلزله و معادن دارد که با توجه به ظرفیت های معدنی موجود در لرستان، فعالیت این مرکز نقش مهمی در رشد و توسعه ظرفیت های معدنی استان خواهد داشت.

به گفته وی، دراین زمینه پیگیری های جدی و مستمر استاندار لرستان برای تصویب و راه اندازی این مرکز بسیار چشمگیر و موثر بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار