مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

توسعه تسهیلات بانکی فرهنگیان اجرا می‌شود

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: به منظور توجه به مطالبات عمده فرهنگیان، توسعه تسهیلات بانکی همکاران فرهنگی از جمله برنامه‌های در دست اجرا بوده و آموزش و پرورش اردبیل تمامی تلاش خود را برای تحقق آن به‌کار خواهد بست.

کد مطلب: ۷۰۲۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد

احمد ناصری در تشریح آخرین وضعیت رفاهی و خدماتی فرهنگیان استان اردبیل اظهار کرد: از جمله برنامه‌های مهم آموزش و پرورش توجه به کیفی‌بخشی فعالیت‌های علمی و فناوری فرهنگیان و دانش‌آموزان است .

وی به برنامه‌های اخیر این سازمان اشاره کرد و افزود: به منظور توجه به مطالبات و نیازهای عمده فرهنگیان توسعه تسهیلات بانکی همکاران از جمله برنامه‌های در دست اجرا بوده و برای هموار شدن این مسیر از تمامی تلاش و توان خود استفاده خواهیم کرد .

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: انجام برنامه‌های مختلف در قالب ارتقای خدمات رفاهی و توسعه بیمه‌ها از جمله دیگر برنامه‌ها و سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش است .

ناصری توضیح داد: برای توسعه جایگاه علمی دانش‌آموزان استان اردبیل در مقاطع مختلف نیازمند رویکرد برنامه‌محوری هستیم تا بستر و ظرفیت لازم برای حمایت از آنان فراهم شود .

وی بر ضرورت حمایت از انجمن‌های علمی استان تأکید کرد و یادآور شد: رشد ظرفیت‌های علمی مستلزم برخورداری از توسعه فضاهای آموزشی و استمرار حمایت‌های مادی و معنوی است .

مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: با تهیه و تدوین بسته مدیریتی و آموزشی به مدیران مدارس، چارچوب برنامه‌ها و فعالیت‌های مدارس مختلف استان تسهیل گردیده و برنامه‌های مهم و دارای اولویت اعلام می‌شود و در این مسیر اداره‌کل آموزش و پرورش اردبیل در سال تحصیلی آینده اقدام به تدوین و ارسال آن به مدیران مدارس خواهد کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار