مدیر آموزش و پرورش منطقه پیربکران :

هدف کلی سند تحول بنیادین ، اجرایی شدن تمام اهداف تعلیم و تربیت در دوره ابتدایی است

مدیر آموزش و پرورش پیربکران در جلسه مدیران دوره ابتدایی منطقه ، نقش مدیران در تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را نقش بنیادی اعلام کرد.

کد مطلب: ۶۹۹۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از منطقه پیربکران، مدرسه علامه طباطبایی روستای طاد میزبان مدیران دوره ابتدایی برای برگزاری جلسه بود.

در آغاز جلسه کارشناس آموزش ابتدایی گزارشی کامل همراه با مستندات مربوطه از عملکرد مدیران دوره ابتدایی ارائه داد. وی برنامه ریزی و نظارت کامل بر امور را از اهم وظایف یک مدیر اعلام کرد.

رئیس اداره در ادامه جلسه به بیان ویژگی های مدارس دوره ابتدایی در افق چشم انداز 1404 پرداخت و گفت: اهمیت دوره ابتدایی در سند تحول بنیادین به طور واضح بیان شده است و نقش مدیران در تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، نقش بنیادی است و هدف کلی این سند این است که در دوره 6 ساله ابتدایی تمام اهداف نظام تعلیم و تربیت اجرایی شود.

وی ایجاد زمینه های مناسب برای شناسایی، جذب، آموزش و نگهداشت کودکان لازم التعلیم، بستر سازی ارتقای سواد قرآنی، ایجاد زمینه های لازم جهت بهره گیری ار فنآوری های نوین، ایجاد زمینه های توسعه و نهادینه شدن مدرسه محوری در دوره ابتدایی و ... از راهبردهای دوره ابتدایی معرفی کرد و بر توجه به آنها توسط مدیران دوره ابتدایی تاکید کرد.

در پایان جلسه معاون آموزش و نوآوری به بیان مشکلات موجود در دوره ابتدایی در مدارس منطقه اشاره کرد و به بیان راهکارهای مربوط به آنها با همفکری مدیران پرداخت.

گفتنی است دانش آموزان مدرسه علامه طباطبایی با اهدای شاخه گل و سرود همگانی" اباالصالح" از میهمانان مدیر مدرسه خود استقبال کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار