کارشناس مسئول نهضت سوادآموزی شهرستان دهلران خبر داد :

دیدار با امام جمعه شهرستان دهلران به مناسبت هفته سوادآموزی

جمعی از کارکنان آموزش و پرورش و آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی با امام جمعه شهرستان دهلران دیدار کردند.

کد مطلب: ۶۹۸۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام ، به مناسبت هفته سوادآموزی مدیر آموزش و پرورش و جمعی از آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی با امام جمعه شهرستان دهلران دیدار کردند .

در این دیدار حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان ضمن تبریک این هفته و قدردانی از خدمات سواد آموزی در شهرستان افزودند : نهضت سواد آموزی یادگار رهبر کبیر انقلاب اسلامی که کمتر از یک سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با هدف ریشه کنی بی سوادی در کشور شکل گرفت و تاکنون خدمات خوبی را در زمینه باسواد نمودن افراد رده سنی 10-49 سال انجام داده است .

موسوی درادامه خواهان توجه همه سازمان ها ، نهادها و ادارات به امر سواد آموزی در شهرستان شدند .

در ابتدای این دیدار سید غلامرضا موسوی مدیر آموزش و پرورش و رئیس کارگروه بهبود کیفیت سواد آموزی شهرستان ، ضمن تبریک هفته سواد آموزی و تشکر از حمایت ها و همکاری های امام جمعه از آموزش و پرورش و و فعالیت های سواد آموزی در شهرستان، به تشریح برنامه های این مدیریت در هفته سوادآموزی پرداختند و از امام جمعه خواستند که بخشی از خطبه های نمازجمعه این هفته را به بحث سواد آموزی اختصاص دهند .

در پایان جلسه امام جمعه شهرستان به همراه مدیر و کارکنان آموزش و پرورش و جمعی از آموزش دهندگان به منظور غبار روبی گلزار شهدا و تجلیل از مقام شامخ آنان مزار شهدای گمنام این شهرستان را عطر افشانی نمودند وبا نثار فاتحه یاد و خاطره آن ها را گرامی داشتند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار