مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان

ملت ایران سرمایه عظیمی بنام جهاد ایثار و شهادت دارد

زاهدان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان بهره برداری از ارزشهای دفاع مقدس را راهنمای صحیح تعلیم‌وتربیت و آموزش‌وپرورش دانست.

کد مطلب: ۶۹۸۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد

علیرضا نخعی در اجلاسیه نخبگان و شهدای فرهنگی اظهار کرد: اصولاً تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش بدون بهره برداری همه جانبه از ارزش های دفاع مقدس راه به جایی نمی برد.

وی افزود: ما سرمایه های عظیمی به نام جهاد،ایثار و شهادت داریم که اگر از آن به خوبی استفاده شود به اهداف خودمان می رسیم و اگر غفلت کنیم به طور یقین خسران خواهیم داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: هرچه از دفاع مقدس فاصله می گیریم اهمیت آن پیدا تر می شود و برای اینکه عزت نظام به مسیر خود ادامه دهد باید از سرمایه دفاع مقدس استفاده کنیم.

نخعی با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن روحیه ایثار، گذشت و فداکاری برای زندگی و تعلیم و تربیت ضرورت دارد گفت: به طور حتم این زنده نگه داشتن نیازمند توجه ویژه به شهداست.

وی بیان کرد: وجود بیش از ۳۰۰ شهید فرهنگی و دانش آموز در استان، خردسال ترین شهید دفاع مقدس، شهید شاخص ملی و اولین شهید انقلاب در پیروزی نهضت ملی، نشان از وطن دوستی و اقتدار و صلابت مردم استان در ۸ سال دفاع مقدس و تثبیت و پایداری نظام دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: احیاء آثار، زندگی نامه، بازخوانی حماسه ها و خاطرات شهدا و برگزاری کنگره های متعدد و مختلف، زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا و ساری و جاری بودن اهداف و راه آنان را در جامعه به دنبال دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار